accord turbo reik patarimo

Sukūrė Vartotojas 2011-02-08
2011-02-08 23:58
sveiki sugalvojau i 95 accorda isidet turbina na kainuos nemazai bet pamegint verta ! seip labai idomu butu suzinot kur jiungesi bow slangutes ir nuo kur gereusiai butu atvest turbinos tepima ? reik rimtu pasiulimu nuo ko gereu pradet
582 / 0
2011-02-09 02:10
2011-02-08 23:58 rašė: sveiki sugalvojau i 95 accorda isidet turbina na kainuos nemazai bet pamegint verta ! seip labai idomu butu suzinot kur jiungesi bow slangutes ir nuo kur gereusiai butu atvest turbinos tepima ? reik rimtu pasiulimu nuo ko gereu pradet
Mano galva reikia pradeti nuo turbinos isigijimo ir ismetimo kolektoriaus virinimo arba perdarymo. tada kai jau zinosi kur stovi turbina atsivedi isiurbimo kanalus, turbinos ausinimo kanala gal galima ant peciuko kanalo statyt, aiksu ne visos turbinos yra ausinamos, o tepimo kanala reika vest nuo ten kur yra tepalo slegio :) bet nznnuo kur tai akorde randasi, bov salngute pas mane ateina nuo oro sklendes jai gerai asimenu uz oro sklendes statosi.
2011-02-09 09:12
tepala galima paimti isukus atitinkama trainyka i tepalo slegio daviklio vieta. trainykas su vienu isoriniu sregiu ir 2 vidiniais, t.y. - issuki dvikli, isuki trainyka i jo vieta ir isuki davikli i trainyka ir vualia - turi dar viena laisva skyle i kuria ir suki vamzdeli ir salvuota slangute ar ka bepasirinksi :) BOV vakuumine slangute jungiasi prie isiurbimo kolektoriaus po droselio, nes BOV atidaromas vakuumu, o vakuumas isiurbimo sistemoj buna uzdarius droseli isiurbimo kolektoriuje.

va, atasakem i paprastus klausimus, dabar paklausk ko nors is esmes. pvz kaip zadi valdyti turbinos slegi? kaip zadi prideti daugiau kuro kurio reiks padidejus oro srautui i varikli? kaip zadi pavelinti degima kad isvengti detonacijos? kiek zadi pusti?
2011-02-09 09:24
2011-02-08 23:58 rašė: sveiki sugalvojau i 95 accorda isidet turbina na kainuos nemazai bet pamegint verta ! seip labai idomu butu suzinot kur jiungesi bow slangutes ir nuo kur gereusiai butu atvest turbinos tepima ? reik rimtu pasiulimu nuo ko gereu pradet
Visu pirma koks variklis? Visu antra jeigu čia klausi, tu nei darysi, nei turi tiek pinigų.Jei neklystu accordai ėjo su atmosferiniu varikliu, tai reiškia, kad į jį įdėt turbiną tau kainuos belekiek. Turbina, kompas, kompo programavimas, visos jungtys, purkštukai ir t.t. Aišku gali dėt ne turbo, o kompresorių, tik tas nei kainos nei darbo atžvilgiu stipriai nesiskiria
2011-02-09 09:31
2011-02-08 23:58 rašė: sveiki sugalvojau i 95 accorda isidet turbina na kainuos nemazai bet pamegint verta ! seip labai idomu butu suzinot kur jiungesi bow slangutes ir nuo kur gereusiai butu atvest turbinos tepima ? reik rimtu pasiulimu nuo ko gereu pradet
2011-02-09 09:24 rašė: Visu pirma koks variklis? Visu antra jeigu čia klausi, tu nei darysi, nei turi tiek pinigų.Jei neklystu accordai ėjo su atmosferiniu varikliu, tai reiškia, kad į jį įdėt turbiną tau kainuos belekiek. Turbina, kompas, kompo programavimas, visos jungtys, purkštukai ir t.t. Aišku gali dėt ne turbo, o kompresorių, tik tas nei kainos nei darbo atžvilgiu stipriai nesiskiria
skiriais ir labai smarkiai

hondom labai daug turbo "kitu" yra, kompresoriu nemaciau nei vieno, turbintu maciau nemazai.

gali buti ir nebelekiek darbo jei skirsi daugiau pinigu.. jei neturi pinigu pilnam "kitui" - tada lipdaisi pats is to ka gauni uz ikandama kaina.

viskas imanoma, bet be kokiu minimum 3000lt nieko nesitikek.. nebent labai "karpysi kampus" ko nerekomenduociau. ir tai uz 3k lt nieko rimto nesigaus.. tik ant minimumo dirbantis bandomasis projektas.
2011-02-09 09:38
2011-02-08 23:58 rašė: sveiki sugalvojau i 95 accorda isidet turbina na kainuos nemazai bet pamegint verta ! seip labai idomu butu suzinot kur jiungesi bow slangutes ir nuo kur gereusiai butu atvest turbinos tepima ? reik rimtu pasiulimu nuo ko gereu pradet
2011-02-09 09:24 rašė: Visu pirma koks variklis? Visu antra jeigu čia klausi, tu nei darysi, nei turi tiek pinigų.Jei neklystu accordai ėjo su atmosferiniu varikliu, tai reiškia, kad į jį įdėt turbiną tau kainuos belekiek. Turbina, kompas, kompo programavimas, visos jungtys, purkštukai ir t.t. Aišku gali dėt ne turbo, o kompresorių, tik tas nei kainos nei darbo atžvilgiu stipriai nesiskiria
2011-02-09 09:31 rašė: skiriais ir labai smarkiai:smilewink:

hondom labai daug turbo "kitu" yra, kompresoriu nemaciau nei vieno, turbintu maciau nemazai.

gali buti ir nebelekiek darbo jei skirsi daugiau pinigu.. jei neturi pinigu pilnam "kitui" - tada lipdaisi pats is to ka gauni uz ikandama kaina.

viskas imanoma, bet be kokiu minimum 3000lt nieko nesitikek.. nebent labai "karpysi kampus" ko nerekomenduociau. ir tai uz 3k lt nieko rimto nesigaus.. tik ant minimumo dirbantis bandomasis projektas.
skirtis tai skiriasi, bet abu variantai čia ne lemputę pakeist. Nelabai įsivaizduoju ką galima už 3 stukas padaryt? Nebent pats darai viską, dalis gauni beveik už dyką.Vien normalus kompo programavimas eina stukom, nekalbu apie garažinius. Taip gali susilipdyt ant snarglių ir tada važiuosi valandą, o savaitę stovėsi garaže.
2011-02-09 09:45
mano pirmas turbo projektas man kainavo 3000 litu. dariausi aisku, kad pats, programuoti niekam nedaviau, nes pats tuo uzsiemu, kainavo tik aparatura programuojama, nes dariau toyotai, kurios kompas nesiprogramuoja. turba naudota, kuriai perrinkau guolius ir salnikus ir issiunciau asele subalansuoti. visa kita - smulkmena bent jau man buvo.. islankstymas vamzdyno tik biski galvos skausmas buvo, nes as tuo neuzsiemu, tai reikejo zmogaus ieskoti. bet sakau, gavosi saugus, bet nepilno galingumo projektas, bet patirties dave.
2011-02-09 10:04
2011-02-09 09:45 rašė: mano pirmas turbo projektas man kainavo 3000 litu. dariausi aisku, kad pats, programuoti niekam nedaviau, nes pats tuo uzsiemu, kainavo tik aparatura programuojama, nes dariau toyotai, kurios kompas nesiprogramuoja. turba naudota, kuriai perrinkau guolius ir salnikus ir issiunciau asele subalansuoti. visa kita - smulkmena bent jau man buvo.. islankstymas vamzdyno tik biski galvos skausmas buvo, nes as tuo neuzsiemu, tai reikejo zmogaus ieskoti. bet sakau, gavosi saugus, bet nepilno galingumo projektas, bet patirties dave.
Puiku, kad sugebi tiek daug. O šios temos autorius, man atrodo ne nuo to galo nori pradėt, jei išvis nori pradėt:).
2011-02-09 18:19
2011-02-09 09:45 rašė: mano pirmas turbo projektas man kainavo 3000 litu. dariausi aisku, kad pats, programuoti niekam nedaviau, nes pats tuo uzsiemu, kainavo tik aparatura programuojama, nes dariau toyotai, kurios kompas nesiprogramuoja. turba naudota, kuriai perrinkau guolius ir salnikus ir issiunciau asele subalansuoti. visa kita - smulkmena bent jau man buvo.. islankstymas vamzdyno tik biski galvos skausmas buvo, nes as tuo neuzsiemu, tai reikejo zmogaus ieskoti. bet sakau, gavosi saugus, bet nepilno galingumo projektas, bet patirties dave.
2011-02-09 10:04 rašė: Puiku, kad sugebi tiek daug. O šios temos autorius, man atrodo ne nuo to galo nori pradėt, jei išvis nori pradėt:).
kad ne nuo to tai aisku buvo nuo klausimo apie bov.

bov yra smulkmena..

jei rimtai temos autorius nori tai daryti tai rekomenduociau eiti pasiskaityti apie turbo ir kuro ipurskimo sistemas.
2011-02-09 22:02
2011-02-09 09:45 rašė: mano pirmas turbo projektas man kainavo 3000 litu. dariausi aisku, kad pats, programuoti niekam nedaviau, nes pats tuo uzsiemu, kainavo tik aparatura programuojama, nes dariau toyotai, kurios kompas nesiprogramuoja. turba naudota, kuriai perrinkau guolius ir salnikus ir issiunciau asele subalansuoti. visa kita - smulkmena bent jau man buvo.. islankstymas vamzdyno tik biski galvos skausmas buvo, nes as tuo neuzsiemu, tai reikejo zmogaus ieskoti. bet sakau, gavosi saugus, bet nepilno galingumo projektas, bet patirties dave.
2011-02-09 10:04 rašė: Puiku, kad sugebi tiek daug. O šios temos autorius, man atrodo ne nuo to galo nori pradėt, jei išvis nori pradėt:).
2011-02-09 18:19 rašė: kad ne nuo to tai aisku buvo nuo klausimo apie bov.

bov yra smulkmena..

jei rimtai temos autorius nori tai daryti tai rekomenduociau eiti pasiskaityti apie turbo ir kuro ipurskimo sistemas.
nu šiaip nuo to, nes kaip kiti žmonės supras , kad pas tave turbina stovi, jeigu bovas nešnyps:D
2011-02-11 01:42
2011-02-09 10:04 rašė: Puiku, kad sugebi tiek daug. O šios temos autorius, man atrodo ne nuo to galo nori pradėt, jei išvis nori pradėt:).
2011-02-09 18:19 rašė: kad ne nuo to tai aisku buvo nuo klausimo apie bov.

bov yra smulkmena..

jei rimtai temos autorius nori tai daryti tai rekomenduociau eiti pasiskaityti apie turbo ir kuro ipurskimo sistemas.
2011-02-09 22:02 rašė: nu šiaip nuo to, nes kaip kiti žmonės supras , kad pas tave turbina stovi, jeigu bovas nešnyps:D
dar suma nzn bet apie 5k atsidesiu 1 zadu lupt lauk visa duslioka nes darysiu tesiogini 2 turbina + ic gaunu uz +/- 800 aisku ne nauja bet nebloga 3 kempas yra tai tik reiks 4 duslintuvo tvirtinimo galu 1 i ismetimo kolika sujiunktas su 2 i turbina 3is turbinos sujiunktas i ismetima kolektorius va kolektorius yra toleu reik vamzdziu litagroi aliuminiai po 19 LT uz KG juokinga kad ne uz metra bet jau taip yra kaune zinau kas lanksto kainos nzn na bet mazdauk 500 grubiai toliau sikikoniniai jiungimai dar apie 300 bov 400 brangios nereik variklis nesenai perinkas sudetos naujios tarpines pakeisti tepalai filtrai purkstukai nzn ar butini bet kolkas nedesiu kompo cipavimas 700LT ant stendo be 600 kolkas necypuosiu pirma smalsu pazet kas gausis idejius viska i savo vietas ka galiu meginsiu pats
2011-02-11 08:38
2011-02-09 18:19 rašė: kad ne nuo to tai aisku buvo nuo klausimo apie bov.

bov yra smulkmena..

jei rimtai temos autorius nori tai daryti tai rekomenduociau eiti pasiskaityti apie turbo ir kuro ipurskimo sistemas.
2011-02-09 22:02 rašė: nu šiaip nuo to, nes kaip kiti žmonės supras , kad pas tave turbina stovi, jeigu bovas nešnyps:D
2011-02-11 01:42 rašė: dar suma nzn bet apie 5k atsidesiu 1 zadu lupt lauk visa duslioka nes darysiu tesiogini 2 turbina + ic gaunu uz +/- 800 aisku ne nauja bet nebloga 3 kempas yra tai tik reiks 4 duslintuvo tvirtinimo galu 1 i ismetimo kolika sujiunktas su 2 i turbina 3is turbinos sujiunktas i ismetima kolektorius va kolektorius yra toleu reik vamzdziu litagroi aliuminiai po 19 LT uz KG juokinga kad ne uz metra bet jau taip yra kaune zinau kas lanksto kainos nzn na bet mazdauk 500 grubiai toliau sikikoniniai jiungimai dar apie 300 bov 400 brangios nereik variklis nesenai perinkas sudetos naujios tarpines pakeisti tepalai filtrai purkstukai nzn ar butini bet kolkas nedesiu kompo cipavimas 700LT ant stendo be 600 kolkas necypuosiu pirma smalsu pazet kas gausis idejius viska i savo vietas ka galiu meginsiu pats :beer:
O kur čia taip pigiai kompo programavimas? jeigu aš gerai suprantu, tai be kompo tu nieko nepadarysi, o kas valdys sistemą visą?
2011-02-11 09:29
2011-02-09 18:19 rašė: kad ne nuo to tai aisku buvo nuo klausimo apie bov.

bov yra smulkmena..

jei rimtai temos autorius nori tai daryti tai rekomenduociau eiti pasiskaityti apie turbo ir kuro ipurskimo sistemas.
2011-02-09 22:02 rašė: nu šiaip nuo to, nes kaip kiti žmonės supras , kad pas tave turbina stovi, jeigu bovas nešnyps:D
2011-02-11 01:42 rašė: dar suma nzn bet apie 5k atsidesiu 1 zadu lupt lauk visa duslioka nes darysiu tesiogini 2 turbina + ic gaunu uz +/- 800 aisku ne nauja bet nebloga 3 kempas yra tai tik reiks 4 duslintuvo tvirtinimo galu 1 i ismetimo kolika sujiunktas su 2 i turbina 3is turbinos sujiunktas i ismetima kolektorius va kolektorius yra toleu reik vamzdziu litagroi aliuminiai po 19 LT uz KG juokinga kad ne uz metra bet jau taip yra kaune zinau kas lanksto kainos nzn na bet mazdauk 500 grubiai toliau sikikoniniai jiungimai dar apie 300 bov 400 brangios nereik variklis nesenai perinkas sudetos naujios tarpines pakeisti tepalai filtrai purkstukai nzn ar butini bet kolkas nedesiu kompo cipavimas 700LT ant stendo be 600 kolkas necypuosiu pirma smalsu pazet kas gausis idejius viska i savo vietas ka galiu meginsiu pats :beer:
perrinkdamas varikli galejai tureti galvoje, kad ruosi turbinimui ir atitinkamus - zemos kompresijos, kaltinius - stumoklius sudeti.. blogiausiu atveju storesne tarpine. purkstukai nebutini gali buti tik tada jei nezadi pusti daugiau nei 0.1 - 0.2 bar.. arba zadi naudoti kintamo slegio kuro slegio reguliatoriu (kas apsunkintu programavima). kompo perprogramavimas nekeiciant purkstuku yra pinigu svaistymas. tam ir perprogramuojamas kompas, kad pritaikytu didesnius purkstukus. neskaitant degimo kampo.

tik nekvailiok ir nebandyk susidejes turba vaziuoti su gamykline ipurskimo programa.
582 / 0
2011-02-11 11:09
Jai pasilikai tuo pacius stumuoklius nieko nebus gausi labai staigia detonacija, gali sugadint motora net nespejes normaliai pasidziaugt, be to su standartine programa irgi, variklio kelias veda tiesiai i savartyna, visus investuotus pinigus, cia kazkur buvo primtas gana idomus sprendimas kitoj temoj idet 5 purkstuka i motora, ir taip kompensuoti benzino trukuma. Mes neabejojam kad tu ta turbina idesi i savo masina savo jegom, bet ne cia prasideda pisliava pisliava prasideda kai tau reikes kompa susiprogramuoti kad galetum valdyt turbinos sleg ir pagal ji ispurksti per purkstukus reikiama kuro kieki arba bent jau per dideli kuro kieki kad gautum riebu misini. Su stokine programa gausi liesa misini kas su nemazintos kompresijos stumuokliais ir is turbinos ateinanciu isilusiu oru labai greitai pades varikliui detonuoti, o sis malonumas varikliui kainuoja brangias darbo valandas ir nesupantanat kas tai itakoja greita variklio ismetima. Overboosted parase pora knygu kurias deretu perskaityt pries dedant turbina kad siek tiek pradetum raukt kas cia per daiktas ir kaip ji vekia. Dar syki pakartosiu kad tikrai ggerai suprastum ne turbinos idejimas ne kolektoriaus perdarymas ne slangus pajungimas prie turbos yra ta sunkioji dalis, o kompo teisingas arba bent panasaus i teisinga suprogramavimas !!!
2011-02-11 11:43
jai ka tai ce niekas nekalba kad dabar emu ir begu daryt viskas po biski ateis siltesni orai tada prasides visi darbai temoi buvau prases patart nuo ko gereu pradet PVZ jai nebandet patis daryt jai nieko nezinot ir nerasykit reik rimtu patarymu o ne kaip freudas jai klausi tai nedarysi jai klausiu tai reiskes ir meginsiu daryt taip pat neklausiu tu kurie neskire babinos nuo turbinos arba sudarankiou kurie nebuvo neikarto rankos prikise prie variklio .... beto ira vienas pazistamas i 2, 8 krekzde isidejio savom rankom turbo viskas veike puikei aisku gal ne taip kaip galima butu padaryt pilnai bet veike trauke puikiai svarbu neperkaitint variklio sake!! overboosted minejiai kad cipuoji koke kaina butu ? arjau neuzsiemi ?
2011-02-11 12:29
2011-02-11 11:43 rašė: jai ka tai ce niekas nekalba kad dabar emu ir begu daryt viskas po biski ateis siltesni orai tada prasides visi darbai temoi buvau prases patart nuo ko gereu pradet PVZ jai nebandet patis daryt jai nieko nezinot ir nerasykit reik rimtu patarymu o ne kaip freudas jai klausi tai nedarysi jai klausiu tai reiskes ir meginsiu daryt taip pat neklausiu tu kurie neskire babinos nuo turbinos arba sudarankiou kurie nebuvo neikarto rankos prikise prie variklio .... beto ira vienas pazistamas i 2, 8 krekzde isidejio savom rankom turbo viskas veike puikei aisku gal ne taip kaip galima butu padaryt pilnai bet veike trauke puikiai svarbu neperkaitint variklio sake!! overboosted minejiai kad cipuoji koke kaina butu ? arjau neuzsiemi ?
Man atrodo jis uz atlanto gyvena. Cipuot , tai dar niekas remapinima reikia atlikti :)
2011-02-11 12:38
2011-02-11 11:43 rašė: jai ka tai ce niekas nekalba kad dabar emu ir begu daryt viskas po biski ateis siltesni orai tada prasides visi darbai temoi buvau prases patart nuo ko gereu pradet PVZ jai nebandet patis daryt jai nieko nezinot ir nerasykit reik rimtu patarymu o ne kaip freudas jai klausi tai nedarysi jai klausiu tai reiskes ir meginsiu daryt taip pat neklausiu tu kurie neskire babinos nuo turbinos arba sudarankiou kurie nebuvo neikarto rankos prikise prie variklio .... beto ira vienas pazistamas i 2, 8 krekzde isidejio savom rankom turbo viskas veike puikei aisku gal ne taip kaip galima butu padaryt pilnai bet veike trauke puikiai svarbu neperkaitint variklio sake!! overboosted minejiai kad cipuoji koke kaina butu ? arjau neuzsiemi ?
as nelietuvoj esu.. siaip patarciau erai pasiskaityti. hondu senesniu kompai nesunkiai "nulauziami", ir programines irangos jiem yra nemokamos internete. blogiausiu atveju galima paimti civico ECU is lauzyno ir labai nesunkiai pritaikyti, nes davikliai beveik visi tie patys. aisku senesni ECU tuo ir blogi, kad juos reikia fiziskai cipuoti.. t.y. - islituoti standartini cipa is ECU ir ilituoti EPROM tipo cipa, kuris yra programuojamas.

nlb ka jis nusiamno jei sake "svarbu neperkaitinti variklio"... speju ir turbina dejo nuo TDI...

kregzde turi oro srauto matuokle ir gan jautria detonacijos detekcijos sistema.. tai ir isgelbejo tavo drauga.. ECU kazkiek dadejo kuro prie boosto ir pavelino degima..

hondos ipurskimo sistema neturi oro srauto matuokles. oro kieki nustato pagal isiurbimo kolektoriaus slegi ir variklio greiti.. minusas tame tas, kad hondos isiurbimo kolektoriaus slegio (greiciau vakuumo) daviklis mato tik vakuuma iki atmosferos slegio. papildomo oro is turbinos sita sistema neturi sansu pamatyti
2011-02-11 13:59
tai sita labai gerai zinau kad ner matuokles o del cipo zinau reik islituot sena ir lituot pirma cipo lizda kad cipo nereiktu kaskart lituoti o tik istatit ir isimt zinau kad yra programu cipam tik vat problema yra kad i cipa reik ja irasyt o sito tai jau nemoku ir nebandyciau o tuscias cip kainuoja apie 40LT +/- tipo sako kad eina nunest i bet kure vieta kur uzsiema radio fechnika ten sako gali irasyt bet ir nemanau nes greiciausiai ta programa reik irasyt dar nebetkaip o del kaltiniu stumokliu kur jiu galima gauti ????
2011-02-11 14:10
dar buvo man keli patarimai

1. Keiti varykli i 2.2 (su mazesniu biudzetu f22b5, su gerokai didesniu H22)
2. Ant savo varyklio bloko mauni H23 galva su visais kolikais ir t.t.
3. Keiti galva nuo savo F20Z2 i F20Z1 galva, bus laaaabai mazas skirtumas, sitoj vietoj didesnis moralinis pasitenkinimas.
4. Deti sraige. Pshhh, pshhh....
2011-02-11 20:24
2011-02-11 14:10 rašė: dar buvo man keli patarimai

1. Keiti varykli i 2.2 (su mazesniu biudzetu f22b5, su gerokai didesniu H22)
2. Ant savo varyklio bloko mauni H23 galva su visais kolikais ir t.t.
3. Keiti galva nuo savo F20Z2 i F20Z1 galva, bus laaaabai mazas skirtumas, sitoj vietoj didesnis moralinis pasitenkinimas.
4. Deti sraige. Pshhh, pshhh....
gal nieko tu neturbink:) yra maciau pardavime sudelekas toks uz 20 baksu idedi i masina ir pyska tau kaip blowoff´as. man atrodo kad tau svarbu kad tik kas po kapotu uztu ar saudytu kad zmones galvotu va, va tas tai pasidares 1000 arkliu
2011-02-11 22:16
2011-02-11 13:59 rašė: tai sita labai gerai zinau kad ner matuokles o del cipo zinau reik islituot sena ir lituot pirma cipo lizda kad cipo nereiktu kaskart lituoti o tik istatit ir isimt zinau kad yra programu cipam tik vat problema yra kad i cipa reik ja irasyt o sito tai jau nemoku ir nebandyciau o tuscias cip kainuoja apie 40LT +/- tipo sako kad eina nunest i bet kure vieta kur uzsiema radio fechnika ten sako gali irasyt bet ir nemanau nes greiciausiai ta programa reik irasyt dar nebetkaip o del kaltiniu stumokliu kur jiu galima gauti ????
yra specialus programeriai - flasheriai - burneriai, kurie iraso ta mikroschema. manau gerai paieskojes surastum schema to programerio, dauguma ju nesudetingi. pardavime yra jau sulituotu - kainuoja apie $100 jei gerai pamenu. dar yra galimybe gyvai matyti ir programuoti ta programuojama cipa, kas labai palengvina tiuninima, bet iranga tam sudetingesne.

ten kur radijotechnika uzsiema aisku, kad gali irasyti, bet tau pirma reikia sena chipa nuskaityti, gauti jo .bin faila, modifikuoti su atitinkama tiuningo programa, konvertuoti vel i .bin formata ir tada jau irasyti i nauja chipa. o irasius ramiai vaziuoti stebint oro/kuro misini (ir EGT jei yra galimybe) palaipsniui didinant variklio apkrova - tada daryti isvadas kur ko truksta - kuro/ziezirbos - vel modifikuoti anksciau modifikuota faila, vel rasyti ir vel bandyti. del to geriau paciam tureti aparatura..

stumoklius gamina Kauno Autotechnika. anksciau (pries kokius 4 - 5 metus) buvo 250LT uz viena stumokli.
2011-02-13 18:43
aisku tada mazdauk ogal zinai kut tu schemu gaut ir ta tuning programa ? 323power kalbi ir nzn ka
2011-02-13 20:26
2011-02-13 18:43 rašė: aisku tada mazdauk ogal zinai kut tu schemu gaut ir ta tuning programa ? 323power kalbi ir nzn ka
programos pavadinimas - Uberdata - pagooglink.

del programerio tai pirma reikia issiaiskinti koks cipas butent statosi vietoj gamyklinio ir tada ieskoti atitinkamo programerio.

pvz civicui tinka Atmel 29C256 cipas.

programerio schema ir nuorodos i irasymo programa jam yra cia - http://www.eskimo.com/~tmcintos/atari/at29cprog.html

Uberdata gali rasti cia -
http://www.b94cast.com/uberdata/
2011-02-14 01:45
gali detaliau parasyt kaip ka daryt nes atsisiunciau Uberdata bet ne exe o kaskoki tik faila ar toks ir turi but
2011-02-14 09:39
2011-02-14 01:45 rašė: gali detaliau parasyt kaip ka daryt nes atsisiunciau Uberdata bet ne exe o kaskoki tik faila ar toks ir turi but
atsisiusk Uberdata.ex_ ir pervadink i Uberdata.exe tada jis atsidarys
2011-02-14 10:00
ten is to pacio saito gali atsisiusti gamykliniu programu (zemelapiu) ir uzkrauti i Uberdata, kad mazdaug suprastum kas per daiktas yra kuro zemelapis ir apskritai tiuningas

ten "tabai" virsuj Fuel Lo, Fuel Hi, Ign Lo, Ign Hi yra kuro (Fuel) ir degimo kampo (Ignition) zemelapiai.. Hi yra zemelapis pries ijungiant VTEC, Lo yra zemelapis po VTEC ijungimo.Boost yra elektronine turbos slegio kontrole (reikia papildomos irangos, pvz kolektoriaus absoliutaus slegio daviklio, kuris matytu boosta, solenoido ir t.t.). Rev Limits yra apsuku ribotuvai, su labai gera funkcija - Launch control - t.y. jei automobilio greitis yra maziau nei 6mph tai uzspaudus gaza iki dugno apsukos nepakils iki tam tikros ribos - labai patogu sauti i prieki draguose. taip pat yra nustatymai kada isijungs ir issijungs VTEC. Misc yra laisvos eigos voztuvo kontrole, salto variklio ir uzvedimo oro/kuro misinio pariebinimai. digital dash ir datalogging skirti jei pajunges ECU gyvai prie kompo. digital dash rodytu variklio parametrus gyvai, datalogging irasinetu tuos duomenis.
2011-02-15 01:20
kazin tinka man

Datasheet text preview:
A276308A
64K X 8 OTP CMOS EPROM
Document Title 64K X 8 OTP CMOS EPROM Revision History
Rev. No.
0.0 0.1 1.0
History
Initial issue Change Program Verify VCC to 6.25V Final spec release
Issue Date
March 24, 2000 March 14, 2001 December 17, 2001
Preliminary
(December, 2001, Version 1.0)
AMIC Technology, Inc.
A276308A
64K X 8 OTP CMOS EPROM
Features
n n n n 65, 536 X 8 bit organization Programming voltage: 12.75V Access time: 55/70/90 ns (max.) Current: Operating: 30mA (max.) at 5MHz Standby: 100µA (max.) n All inputs and outputs are directly TTL-compatible n Available in 28-pin DIP and 32-PLCC packages
General Description
The A276308A chip is a high-performance 524, 288 bit one-time programmable read only memory (OTP EPROM) organized as 64K by 8 bits. The A276308A requires only 5V power supply in normal read mode operation and any input signals are TTL levels. The A276308A is available in industry standard 28 pin dual-inline and 32 lead PLCC packages.
Pin Configurations
VCC A12 A15 A14 31 A13 30 NC 1
A15 A12 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 A0 I/O0 I/O1 I/O2 GND
2011-02-15 08:54
2011-02-15 01:20 rašė: kazin tinka man

Datasheet text preview:
A276308A
64K X 8 OTP CMOS EPROM
Document Title 64K X 8 OTP CMOS EPROM Revision History
Rev. No.
0.0 0.1 1.0
History
Initial issue Change Program Verify VCC to 6.25V Final spec release
Issue Date
March 24, 2000 March 14, 2001 December 17, 2001
Preliminary
(December, 2001, Version 1.0)
AMIC Technology, Inc.
A276308A
64K X 8 OTP CMOS EPROM
Features
n n n n 65, 536 X 8 bit organization Programming voltage: 12.75V Access time: 55/70/90 ns (max.) Current: Operating: 30mA (max.) at 5MHz Standby: 100µA (max.) n All inputs and outputs are directly TTL-compatible n Available in 28-pin DIP and 32-PLCC packages
General Description
The A276308A chip is a high-performance 524, 288 bit one-time programmable read only memory (OTP EPROM) organized as 64K by 8 bits. The A276308A requires only 5V power supply in normal read mode operation and any input signals are TTL levels. The A276308A is available in industry standard 28 pin dual-inline and 32 lead PLCC packages.
Pin Configurations
VCC A12 A15 A14 31 A13 30 NC 1
A15 A12 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 A0 I/O0 I/O1 I/O2 GND
atminties daugokai jame..

kiek zinau populiariausias EPROM hondom yra SST 27SF512
2011-02-15 16:26
jai gerai suprantu tai eprom yra trinami ir vel irasomi tai jai taip tai suo metu turiu 2 eprom su lizdais vienas toks kaip sasiau o kito duomenu nelabai zinau bet mazdauk toke pat tai db reik programos o seip koks variklis eina pas accorda ?

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti