Patarimas vengti pirkti iš srotas24.lt

Sukūrė Darius 2020-11-16
2020-11-16 16:17
Sveiki, mano brolis pirko turbiną, remiantis skelbimo informacija, tai turėjo būti restauruota turbina, tačiau po keleto dienų vadybininkai atsibudo, kad 242 eurai už restauruotą turbiną jiems per mažai, todėl pradėjo lupikauti ir oficialiai prašė dar 173 eurų priemokos, nes "tipo" jūs nusipirkote tik restauravimo paslaugą, apie kurią nieko skelbime nebuvo užsiminta. Kadangi brolis atsisakė mokėti, tai reikėjo užpildyti elektroninę pinigų grąžinimo formą ir pagal jų amoralias taisykles srotas24.lt įsipareigoja pinigus grąžinti per 15 darbo dienų. Aišku negrąžino net per savo nusistatytą neadekvatų periodą, nes "tipo" turbina kelieavo iš Italijos ir italai jiems negrąžino pinigų, todėl jie negrąžino mano broliui. Prašė dar palaukti savaitę, po to dar savaitę, bet nieko nevyko. Parašius oficialų skundą į vartotojų teises, turėjo viskas pajudėti, tačiau žodinio vartotojų įspėjimo ir savaitės grąžinti pinigus neužteko, todėl vartotojų teisės parašė oficialų kreipimasi ir skyrė dar savaitę. Taigi po beveik dviejų mėnesių prieš paskutinę termino dieną, pinigai buvo grąžinti. Apskritai bendrauti su jais buvo labai nemalonu, nes paskambinus vadybininkui, tas atsakydavo, kad jis neatsakingas už grąžinimą, todėl pasiūlydavo kreiptis kitu numeriu. Kitu numeriu prisiskambinti būdavo nelengva.

Jūsų teisė rinktis kur, ką ir iš ko pirkti, bet aš patariu ieškoti kitų vietų. Pvz. per skelbimus nupirkau gerą turbiną už 130 eurų.
2020-11-16 23:25
nesu dar pirkes is srotas.24 , bet su dalys.lt jau turejau bajeri, kad nebuvo parasyta , jog defektuota detale, tiesiog isimant aplauzyta , bet kaina buvo labai pigi , tai jokiu pretenziju nekeliau , ko man reikejo buvo gyva, tai is dveju viena susirinkau , bet siaip supratau , kad ten toli grazu ne visad uzraso , kad parduoda su defektu , gali but pigiai , bet paaiskes , kad kazkas nulauzta , ar pns
(7541 / +3)
2020-11-16 23:38
2020-11-16 16:17 Darius rašė:Sveiki, mano brolis pirko turbiną, remiantis skelbimo informacija, tai turėjo būti restauruota turbina, tačiau po keleto dienų vadybininkai atsibudo, kad 242 eurai už restauruotą turbiną jiems per mažai, todėl pradėjo lupikauti ir oficialiai prašė dar 173 eurų priemokos, nes "tipo" jūs nusipirkote tik restauravimo paslaugą, apie kurią nieko skelbime nebuvo užsiminta. Kadangi brolis atsisakė mokėti, tai reikėjo užpildyti elektroninę pinigų grąžinimo formą ir pagal jų amoralias taisykles srotas24.lt įsipareigoja pinigus grąžinti per 15 darbo dienų. Aišku negrąžino net per savo nusistatytą neadekvatų periodą, nes "tipo" turbina kelieavo iš Italijos ir italai jiems negrąžino pinigų, todėl jie negrąžino mano broliui. Prašė dar palaukti savaitę, po to dar savaitę, bet nieko nevyko. Parašius oficialų skundą į vartotojų teises, turėjo viskas pajudėti, tačiau žodinio vartotojų įspėjimo ir savaitės grąžinti pinigus neužteko, todėl vartotojų teisės parašė oficialų kreipimasi ir skyrė dar savaitę. Taigi po beveik dviejų mėnesių prieš paskutinę termino dieną, pinigai buvo grąžinti. Apskritai bendrauti su jais buvo labai nemalonu, nes paskambinus vadybininkui, tas atsakydavo, kad jis neatsakingas už grąžinimą, todėl pasiūlydavo kreiptis kitu numeriu. Kitu numeriu prisiskambinti būdavo nelengva.

Jūsų teisė rinktis kur, ką ir iš ko pirkti, bet aš patariu ieškoti kitų vietų. Pvz. per skelbimus nupirkau gerą turbiną už 130 eurų.
pries perkant turbina is sroto reikia pasidomet kiek kainuoja ja sutvarkyt normalioj imonej.Pvz pirma kas sove i galva-turboservisas:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2021-04-11 17:40
Tyngiu versti is anglu, numesiu savo atsiliepima apie juos. Ne veltui nera niekur kur apie juos palikti review. Paskutine vieta kur kazka uzsisakyti, negana kad customer service tragiskas, bet ir naglumas bendravime neapsakytas.
If I could give zero stars it would be it. The most unprofessional service experience ever. I ordered parts for my car and changed address as they charge enormous money for delivery abroad. My address change was confirmed and for the saved money on delivery, I asked to add airbags. Guess what? After nearly a month of waiting, I received parts to my first destination country. No refund nothing. Damaged when packing, as it was packed ok and couldn't get damaged on the way. The customer service bloke(don't know his name) was rude. The funniest part of all this story same guy said "if we told this, it would be done". Not recommend this place at all. If there's going to be something faulty it is going to be your fault.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti