SKUBEI chebra padekit

Sukūrė Vartotojas 2009-10-09
2009-10-09 20:22
yra tokia istorija vopsem tryniau galva keiciau tarpine ir viena voztuva bloga ideja ir nesureguliavo "karamyslu" na pakeliku kitaip sakant arba svirteles. reguliavaus pats kazkur girdejau kad ant salto matoro turi buti 0.3 tad sureguliavau ant 0, 3 dabar maziau trata bet vistiek trat ir niekaip nesuprantu visur ieskau ir nerandu koks tikras turetu but tarpelis gal kas galit padet surast arba gal kas zinot bmw 730i 138kw 88metu ziurejau cia forumuose vieni reguliuoja 0.25 kiti isviso 0.2 tai net nezinau. ir dar pasitikslint noriu kaip reik reguliuot ar prisoaust pilnai ir uzverst kontro verzle ar kad lengvai vaiksciotu tas metaliukas, matuoklis?
2009-10-10 00:00
daryk 0.2isiurbimo ir0.25ismetimo ir matuoklis turi nelabai laisvai judeti
2009-10-10 12:03
o dabar galit pasakyt kurie yra issiurbimo o kurie ismetimo pirmas nuo priekio tai isiurbimas ane? na kitaip sakant apaciuoj issiurbimo o virsuj ismetimo?

2009-10-10 16:43
ziurek palei kolektoriu angas koks vostuvas i koki kolektoriu iseina ir atydziai ziurek nepaeiliui eina
2009-10-10 17:09
o dabar dar kai kas buvo krc vostuvo virsunike nuluzus ir sulaze karamisla dabar noriu pakeist vostuva ir noriu pasikonsultuot kaip reik galva nuimt? nepamest degima ir panasiai gal siuo klausimu galetum pagelbet?
2009-10-10 18:03
autodata rasho kad ismetimo voztuvai ir isiurbimo turi buti po 0.30mm ant salto variklio !
2009-10-10 18:12
ne 03 tikrai ne nes buvau pasidares 03 visvien trata bet man dabar reikia kitko

2009-10-10 18:30
tai ko gero jau ishdilusios detales, nemazai gal jau prasukes tavo tas bmw. . .
2009-10-10 20:50
nesuk galvos ardyk viska paeiliui ir tvarkingai susideliok o apie pagalvosi kai reiks rinkti tik galva duok tvarkyti kas daugiau ismano nes vostuvu neisimsi neisardes karamislu o karamislu neisimsi neiskales velenelio kuris juos laiko vat ji iskalti ira didziausia problema jis ilgas per visa varikli ir tusciaviduris is galo ira fiksatoiai prisukti jaigu nejudes nedraskyk vesk kasismano o isdilti nera kam ten ant tiek paprastai pagaminta
2009-10-10 21:03
o kaip reiktu metkas uzsizymet?

2009-10-10 21:05
ir gal zinai galvos verzimo schema kad zinot kikia eile atsukt ja na ir uzsukt :)

2009-10-10 21:12
atsukimas neturi reiksmes o pisukimo eina nuo vidurio i abu krastus tolygiai
2009-10-10 21:14
metku zymet nereikia jos yra ant bloko ir ant skyvu
2009-10-10 21:26
o kaip degima nepamest nepasizymejas? ta grandine kaip uzdet atgal reiks?
2009-10-10 21:46
sakau ira ant variklio bet gali ir savo isimusti pasistatyk 1cilindra virsui ir su kirstuku ar su kuo nors isimusk i skyva ir i varikly salia viena kitos taio pat ir i zvaigzde tik ardydamas atsisuk ytempeja grandines priekyj desinej pusej zemiau galvos toks blynas su sesekampiu vidiniu tiesa cia viskas senam varikliui ne dohui
2009-10-10 22:16
Planuoju pirkt 96 audi a4 1.9 TDI, gal kas turit tokia, tj parasykit kokiu problemu esat tureje, kas dazniausiai genda, ar brangus remontas?is anksto dekoju
2009-10-11 00:26
Brangu yra remontuot vaziuokle dalys nebrangios darbas brangus, vaziuokles remontas praktiskai kas 10000km-20000km priekines pakabos, skyrtumo jokio ar desi dalis po 20 ar po 120lt... nori maziau remontuot ieskokis a6 su 1.9tdi jei nori audi...
2009-10-11 18:32
va pradejau ardyt snd radau tas metkas atsisukau beliko tik kolektorius issimt ir pan. gal nepridirbsiu veju :D o kam i ta zvaigzde imust man reiktu ja pasikeist nes 3dantuku niera vdrug praslys tada batai bus tai noriu pasikeist (ta virsutine prie galvos kuri)
2009-10-11 23:44
viskas gerai niera ten ko prisidirbti zvaigzde butinai keisk be to kai nuimsi dangteli nuo galvos priekio apziurek grandines slopintuva per ji sliauzia grandine kai turesi kita zvigzde uzdek grandine ziurek ar nelipa ant dantuku gali prisieiti keisti ir grandine nes kaip suprantu ira nemazai nuredejus
2009-10-12 12:51
na nuredejus tai manau turetu but gan neblogai. va snd nusipirkau ta zvaigzde bet dar nenusiemiau tos senos po biski ardaus niekur neskubu tai tureciau ir uztrukt nes ir be to turiu daug darbu :D o kaip suprast slopintuvas kas ans toks taprasme paziuresiu ar nelipa dantukai jei lips pasiimsiu ta zvaigzde nuo to pacio bmw kur pirkau zvaigzde. dabar dar galvoju ar apsimoka imt kolektorius jauciu kad ne nes kiek ziurejau tai turetu viskas kartu issimt ar ne?
2009-10-12 15:16
jaigu eina isimti galva nenuemus kolektoriu tai nbutina slopintuvas tai plasmsine detale kuri prilaiko grandine tiesiojoj per ilga atstuma kad nesidauzytu turetu buti kitoj pusej nei itempejas po zvaigzde
2009-10-12 16:14
2009-10-10 21:38 rašė: Planuoju pirkt 96 audi a4 1.9 TDI, gal kas turit tokia, tj parasykit kokiu problemu esat tureje, kas dazniausiai genda, ar brangus remontas?is anksto dekoju
priekine vaziuokle.labai jau sipna.a6 daug geresne.o siaip nebloga masina.
2009-10-12 18:43
Va jamk informacija, jei ko reik dar ikelsiu ;)

http://img93.imageshack.us/img93/8646/nr1.png

http://img93.imageshack.us/img93/5927/nr2t.png
2009-10-15 18:22
jo galetum ikelt
2009-10-15 19:09
http://img93.imageshack.us/img93/8646/nr1.png

http://img93.imageshack.us/img93/5927/nr2t.png
2009-10-15 19:10
ka butent?
2009-10-15 20:50
koks motoras pas bmw?

2009-10-16 16:27
viska ka tik imanoma :)







730i
2009-10-16 21:01
jei reikia 730 galvos turiu gera [pilna] uz 200 lt atiduodu.
2009-10-17 09:46
Gal kas galit pasakyt kur 735, 90m, stovi salono peciuko varikliukas? is kurios puses nes sonus nuardziau ir nesimato, fiske kur

jungiasi istraukiau kazkokia plokstele ilga, kaip ir schema o pacio warikliuko nerandu, nes ijungus ji kertasi jis kazkaip barska..
2009-10-17 11:52
http://www.realoem.com/bmw/index.do cia pagal modeli gali atsirinkt detales ir yra pavyzdziai , turetum rasti ;)
2009-10-21 11:09
blemba nekertu dabar kaip reiks uzverst dabar tarkim uzdedu galva su pirstais biski nuo vidurio tolygiai einu verst iki galo o toliau kaip? (kai jau u pirstais nebesivers) kaip reik daryt su tuo Nm? reik kazkiek paverst palaukt vel paverst vat va to ir nesuprantu...
2009-10-21 12:13
ir aplamai kiek nm reikia verst

?
2009-10-21 22:15
uzdedi galva prisuki vissus varstus su trumpu varatoku nelabai stipreitada pervezi is naujo tokia tvarka : pirma du viduriniai paskui du i viena puse poto i kita puse ir taip toliau i kaire i desine i kaire i desine
2009-10-21 22:31
kiek verst sunku pasakyti cia turi jausti kada gana nes bmw va varztai kietai neuzsiverzia beto isivalyk varstu skyles kitaip sutraukysi bloka
2009-10-22 10:58
jo jo suprantama reik :) dabar dar pasitikslint noriu verzi taip kaip pirmam paveiksle ane? :)

as galvojau kad kitaip reikia galvojau kad reikia taip kaip paveiksliuke (aisku cia ne mano galva bet nesvarbu, svarbu principas) tai kaip geriau kaip 1 paveiksle ar 2?



2009-10-22 11:02
.
2009-10-22 11:02
.
2009-10-22 12:15
jokio skirtumo paaiskinau pirma nes buvo lengviau nupasakoti
2009-10-23 18:10
aisku :) dabar bandau isnagriniet kiek visdelto reikia versti nm ir kaip konkreciai....
2009-10-24 10:11
http://img188.imageshack.us/img188/3955/85895693.th.png

taip reikia versti :)
2009-10-24 13:43
geriau pasakyk kiek ir kaip versti, o ne eiles tvarka ;)
2009-10-24 15:46
ka tu turi omeny kaip o kiek tai manau klausi apie dinamometro nm tai pirma praeini ant80 po kokiu 10-15min ant121 dar paskui gali praeiti kontrolini ant 124 nors nebutina
2009-10-24 21:08
tai kad ne ttaip reikia.. ant tarpines parasyta kad pirma praeini ant 30nm poto ant 60nm veliau atleidi 90laipsniu priverzi ant 60nm poto palauki kokia valanda gali maziau ir tada paverzi 90laipiu ir viskas.. is kur cia tu taip istraukei kad 80nm ar ner 121nm? as tai pagal tarpines instrukcija verziau
2009-10-24 21:49
tai juk viskas ant tarpines nurodyta, o ten is lempos varzyt negalima, siaip verziant turetu jaustis kad visi varztai vienodu kampu pasisuka ir dabaigiant verzt turetum jaust kada varztas stoja tik reik atsargiai kad nepertempt, visada dasiverziu su dinamometriniu raktu o kontrolini pasidarau pagal save
2009-10-24 23:57
jaigu moki tai kam klausi daryk kaip nori

2009-10-25 23:16
mokdet tai moku bet pasitikslinu a vdrug kitaip reikia. dariau kaip ant tarpines parasyta ir vaziuoja jau :D tik reikia tuos karamyslus perreguliuot kazkatras ciut ciut kala.. matyt velenas pagrindinis nudiles ir tarpai nebe kaip autodata rasa nes uzdejau 0.2 ir vistiek kala vienas dejau 0.2 bet dar gan laisvokai tas matuoklis landziojo dabar teks daryt kad nebe taip laisvai vaiksciotu. o del tos galvos verzimo tai uzverziau tikrai tikriausiai gerai nes daugiau nebesiverze ir kai uzkuriau snd atrode gerai ziuresiu kaip tepala eda jei ies tai tada kazkas negerai :)
2009-10-25 23:48
o prie ko cia tepalu valgymas jaigu busi blogai uzverzes tepalu navlgys bet bus daugiau kitu bedu pv;pus sangas valgys antifriza vanduo tepale ar tepalas vandeny nedirbs cilindrai bet tepalo nees
2009-10-31 13:53
ne taip biski parasiau :D nu dabar kai pasikeiciau atrodo tepalas svarus niera koses ziuresiu kaip su antifryzu dabar, dinginies ar ne
2009-11-26 14:44
saunu kad stengie bet paklausyk.. neskubek..

1 verzimo jega nurodyta auto datoi arba su tarpine turi buti lapukas nes kiekvienam varikliui skyrtyngai verziasi. verzk tik su dinamometriniu raktu..

2 pasikelk pyrma stumokli i virsu..

3 kai sureguliuosi voztuvus prasuk varikli su raktu pora kartu, tada dar karta patikrink ir tik veliau bandyk kurt.. sekmes..

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti