BMW 120 E81 d Atsiliepimai

BMW 120 2010-2011
Darbinis tūris:
2.0 l
Galia:
130 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
7.5 sek
Vid. degalų sąnaudos:
4.7 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 1 0
Vidutinis vertinimas: 4.5
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (1)

BMW 120 E81 d, 2011m

2020-06-23
Valdymas, ekonomiškumas, interjero kokybė, dizainas.
Kieta važiuoklė, mažai vietos gale ir bagažinėje, brangus remontas, santykinai brangus aptarnavimas.

Jei imt hatch'ą, imt pirmuką. Automobilis nėra brangus, o gauni pilnavertį BMW, interjero kokybė ir medžiagos lygiai tokios pat kaip ir e90 trečiuko (siūlau rinktis geresnės komplektacijos modelius, bazinių modelių interjeras gerokai prastesnis, panešesnis į VW Golf, nei BMW), tokiam mažam automobiliui 177AG/130kW pilnai užtenka ir kasdieniam važinėjimui, ir paspaudimui vingiuotais keliukais, ypač, jei komplektacijoje yra šiek tiek pažeminta sportinė pakaba, automobilis stabilus kelyje smarkiai lyjant (nepagailėkit ant gerų vasarinių padangų), tačiau nepatyrusiam vairuotojui važiuojant greitkeliu problemų gali sukelti sniegas ir ledas. 2011 gamybos pirmuke visa elektronika veikia puikiai, tačiau teko taisyti xenon žibintų aukščio sensorių, nes nupuvo laidai, 3 durų hečbeke už keleivio gale vietos pakanka suaugusiam žmogui, už vairuotojo - vaikui, bagažinė nėra talpi, didesniam lagaminui ar trims pirkinių maišams pakanka, bet dviračio neįgrūsite, labai ekonomiškas 6.7l/100km, važiuojant 40% greitkėlyje 60% mieste, greitkelyje važiuojant 130km/h - iki 5.7l. Žinoma, automobilis nėra patogus, jaučiasi kiekvienas akmenukas, langų valdymo mygtukai ir saugos diržas nepatogiose vietose, CIC infomedijos sistema šių dienų standartais pasenusi, bet įmanoma naudotis tiek medija, tiek navigacija, neblogai veikia ir valdymas balsu anglų/vokiečių kalbomis. Dizainas - skonio reikalas, man asmeniškai 8/10, senas, bet nepasenęs, angel eyes suteikia modernumo. Iš mechaninės pusės - važiuoklė beveik neužmušama, netaupant sankabos ir smagračio juos reikės keisti kas 100k km arba mažiau, didžiausia 2l dyzelinio variklio (N47) problema yra prastai laikančios variklio grandinės, ypač iki 2010 metų gamybos automobiliuose, grandinės ilgaamžiškumo užtikrinimui reikia keisti tepalaus nerečiau kaip kas 10k km, originalios detalės ganėtinai brangios, kaip ir visų BMW, pats paprasčiausias aptarnavimas (tepalai (ne oem), tepalo filtras, kuros filtras, oro filtras) atsieina apie 210€.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2010 - 2011 (2010, 2011)
Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti