BMW 518 E28 i Atsiliepimai

BMW 518 1984-1988
Darbinis tūris:
1.8 l
Galia:
77 kW
Degalų tipas:
Benzinas
0-100 km/val:
12.6 sek
Vid. degalų sąnaudos:
-
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 0 0
Vidutinis vertinimas: 0.0
Parašykite atsiliepimą

5 serijos atsiliepimai (148)

BMW 525 E61 d Touring aut., 2004m

2019-11-05
Vaziuokle kas 2metus tvarkau :)
Antena.

Puikus auto

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 535 F10 i xDrive, 2011m

2019-10-03
Minkštas, ekonomiškas, labai kokybiškai pagamintas, puiki trauka.
Per 2 metus nepastebėjau:)

535d F11

Puiki trauka, geros kuro sanaudos apie 8l. sport dėžė 8 begių veikia nepriekaištingai, garso įzoliacija puiki, aktyvi pakaba pranoko lūkesčius, žodžiu automobilį rekomenduoju:)

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 520 E39 d Touring, 2000m

2019-10-03
ideali
be trukumu

Geras automobilis variklis tikrai pakantus

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 535 F10 i xDrive, 2011m

2019-09-28
Stabilumas, adaptatyvine greiciu deze, M paketas taipogi prideda privalumu.
F10 Nepersistengiant kuro sąnaudos 16-18 litriuku. Vidaus dizainas paziurejus į skydeli primena 1990 metus ;) Brangi eksplotacija XDrive, jei turintis jums net nenutuokiančiu staigmenų! Mėgstat rizikuoti, bandykit laime! ;)

Nerekomenduoju pirkti tikrai nuodugniai neištyrus kas vyksta po gaubtu ir važiuoklėje, tai itin aktualiau XDrive automobiliams.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 530 E60 i, 2008m

2019-09-22
Dizainas. Net budama 10+ metu masina priziureta ir su gera spalva atrodo geriau ir idomiau nei dauguma is salono isvaziavusiu pigienu. Gan komfortiska ir gerai valdoma masina, ziema slidziam kely tiesiog pasaka. (nereikia jokio xdrive net) Salonas neblogas, dziugina elektronikos smulkmenos ir visokie navarotai:) galinga ir ekonomiska.
Siek tiek truksta komforto, pakaba kietoka. Komforto megejam tikrai nesiulau. Masina gan didele ir nelabai patogi parkuojantis. automatine pavaru deze man asmeniskai nepatinka. Salonas neatitinka BMW idialogijos, panele nera pasukta i vairuotoja... mazai vietos daigtam susidet, akiniu deklas porankyje-nonsensas.

Jau 3 BMW automobilis man. Ilgai ieškojau šio "tautos automobilio", apžiūrėjau gal 20+ mašinų. Rinkausi labai atsakingai, nes pilna atsiliepimų kokia tai prasta mašina. Kai pamačiau kokios būklės šios mašinos mūsų rinkoj plaukai šiauštis pradėjo. Tai kur bus gera jei lavoną nusiperki:) Pavyko nupirkti nesudrozta 10metu sedana 528i is amerikos. Lietuvoj 5 metus vazyneta. su 215k rida. tikra, visi yrasai lietuvoj ir amerikoj atitiko. buvo grizus su nedideliu dauzimu i prieki. Sutvarkyta gerai ir pilnai su europinta. Masina dziugina aki kaskart prie jos priejus, spalva reta, auksine, su sviesiu kreminiu salonu, retai tokiu pamatysi lietuvoj, tikrai issiskiria is minios. su 3.0 benzininiu varikliu vaziuoja neblogai o su dujuom ir ekonomiskai 6eur. 100km. :) Sie varikliai kiek teko girdet neblogi. pravaziavau per metus 15k tik. tai bedu nebuvo rimtu. Generatoriaus dirza ir itempejus keiciau. 65eur. bei alkuninio davikli. Tepalo nedegina.
dar keiciau guoli priekini. 140eur. Kokie ispudziai vairuojant? Na masina gan didele ir sunkoka ir vaziuojant tai jauciasi. bet kaip tokio dydzio vistiek yra sportiska ir gan tiksliai valdoma. Deja to pasekoje ir nlb komfortiska;/ 11metu vairavau masina mechanine deze ir nejauciau jokio diskomforto (nlb daug vazyneju, gal delto) tai automatas man tikrai nera palaima;/ sekantis bmw manau bus mazesnis ir su mechanine deze:)

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 525 E39 d, 2002m

2019-05-21
Ekonomiškas ir kartu visai galingas automobilis. Pakėlus automobilio galią išties smagiai važiuoja. Surinkimo kokybė 10 balų. Elektronika negrybauja.
Šiuo metu automobiliui nemažai metų, tad pradeda atsirasti daug rudelių.

Išties puikus automobilis, tik tiek, kad rudyja. O šiaip labai patvarus.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 523 E39 i, 1997m

2019-05-15
Komfortas, patogios sėdynės, ilgose kelionėse neskauda kojų, nugaros. Salono dalis kokybiškos, nėra girgždėjimo, plastmases skrybėsio, surinkimas 10/10. Brangios medžiagos. Manevringa, patogi, išvaizdi nors ir 20+ metų.
Brangi pakaba, kėbulo rūdys.

Turiu senuką 97' E39 b/d 523i 125kW. Turiu jau 3,5 metų.
Per tiek metų pareikalavo daug pinigų kol atstačiau, kad galima butu važinėti.
Daug nepasakosiu, bet jei jus domina būtent toks auto, tai visai neblogas skonis jūsų.
Trauka kaip ant 2.5 variklio visai gera, ypač tiktu naujokui, kuris nori šiek tiek greitesnio automobilio nei golfas tdi.
Važineju 98% su dujom, dujų rodė praeita vasara apie 13L/100, dabar kolkas 17L/100. Aš negailiu mašinos, ir nevažiuoju kaip pensininkas. Bet kartais ir ekonomiškai važiuoju. Dujų negaila tai nors ir 20L ima tegul.
Pakaba tikrai nepigi, bet jei dėsit gerų firmų dalis, tikrai laiko neblogai, nedėkit piguvos.
Keičiau: žvakes, tarpine, vair. stipr. siurblį (bet tas pats grįžo) važinėju su "sunkiu" vairu, radijatorių, bbž kiek iš pakabos daug visko, visokių smulkmenų ir tt. mašina aišku dvigubai ar gal ir trigubai jau įkišęs, bet važinėju.
Kas ieškosite, tai žiūrekite, kad kėbulas ir dugnas būtų ok, slenkščiai pūva ir tt. Realiai daug kas viską jau žino apie tas mašina, bagažine ir tt.
Visumoj aš šį modelį vertinu 8/10.
Jei remontų, dalių kainos būtų mažesnes galima daugiau duot. Dar max puse metų pavažinėsiu ir eis jau ant nurašymo i kokia ukraina, nors širdis dar gyva, bet kūnas jau pavargęs.
Jei kas turės kokių klausimų, tai galite rašyti i e-mail: Aduar@gmx.com

© K4Tsıs

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 530 F11 d xDrive Touring, 2012m

2019-03-29
Ekonomiškas, dinamiškas, labai smagus vairuoti, patogios priekinės sėdynės
Mažai vietos gale, nėra labai talpi bagažinė, prasta garso izoliacija ir interjero medžiagos

Ekonomiškas, labai geros kuro sąnaudos kaip 3 Ltr. xdriv'ui po miestą ir trasoj. Gerai valdomas, patogios sėdynes, vairas, visi mygtukai išdėstyti labai aiškiai ir viskas po ranka, vienžodž patogi vairuotojo darbo vieta, bet kaip 5 serijos BMW, premium segemento, labai mažai vietos gale, prasta garso izoliacija, interjero medžiagos prastos kokybės, labai jaučias kad viskas iš plastiko, pigiai padaryta, prasta garso izoliacija, BMW F11 ypač persėdus po BMW E61 - tai kaip skarbonkė kokia: durys lengvos, panelės ir centrinės konsolės "piano" plastikas teplus, labai raižosi - reikia saugot, oda jau tokia irgi ne tokia, pataupyta stipriai... Nors komplektacija nėra skurdi, night vision, distronic, comfort access, panorama ir t.t.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 530 E39 d, 2002m

2019-01-30
Galingas, dinamiškas, konfortiškas, ekonomiškas, laikus nepavaldus dizainas.
Rūdys, be perstojo lendantys smulkūs gedimai, brangi ekspoatacija, sedano nepraktiškas kėbulas (M-modelio).

Šiai dienai šis auto mielas tik BMW fanams, žmonėms, kas supranta kas tai per automobilis ir yra nusiteikę taikytis su jo išlaikymo išlaidomis, bei tiems kas labiau vertina važiavimo komfortą, dinamika, nei ekonomiją ir praktiškumą. Tiems kam reikalingas pigiai išlaikomas, praktiškas automobilis šis BMW tikrai gerų įspūdžių jums nepaliks. Detalių kainos tikrai ne mažos, panašios kaip kitų markių 2010m. modelių. Be to beveik 20m. automobilyje nuolat išlys visokių gedimų, smulkių, bet jie vistiek paplonins jūsų kišenę ir atims laisvą savaitgalį. Variklis puikus galingas ekonomiškas, nuvarius čipuoti galia padidėjo iki 175kw, 500Nm, o kuro sąnaudos sumažėjo apie 0,7l/100km. Važiuoklė maloni stabiliai laiko auto, net nesitiki kaip tokio dydžio mašina gali įveikti posūkius, tačiau jos remontas nepigus. Mechaninė dėžė kantri jokių bėdų, tačiau galingas variklis dažnai išdaužo smagračius ir atsiranda liuftas kardano linijoje.

Taigi jei esi vairuotojas, kuris iš automobilio nori daugiau nei tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B, mėgsti leisti savaitgalius garaže, jei randi tokį gerame stovyje rekomenduoju. Asmeniškai man šis auto pradėjo reikalauti per daug laiko ir išlaidų, be to atsirado poreikis praktiškesnei mašinai.

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 525 E61 d Touring, 2007m

2018-12-29
Ko didesne komplektacija,to didesnis malonumas vairuot
Kazkada bus,bet laiku priziurint masina isvengsi dideliu bedu

Normalus erdvus automobilis, galios gal norisi daugiau, bet realiai užtenka, visada cip padės, nu čia aišku vaikams daugiau aktualu. O šiaip nepirkit lavonų, o tikrinkit mašinas, man juokingai skamba kai sako, kad viskas genda, bet juk tu žmogau 200 procentų visiems gireisi kad pigiau nupirkai nei Antanas iš kito namo, o Antanas važinėja ir vargo nemato, o tau tas pigumas paskutines kelnes baigia numaut.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 530 E61 d Touring, 2007m

2018-12-02
Ekonomiškas automobilis mieste 10l užmiestį tik 6l su baku tikrai galite nuvažiuoti daug. Mieste 600km užmiestį 850km. Paprasta elektronika - automobilis labai paprastas jei kas atsitinka jis iškarto išmeta klaida, kad tikrai tas dalykas atsitiko ir reikia jį tvarkyti, kaip sutvarko klaida pati dingsta. Komfortiskas ir labai stabilus ant kelio, kietėje vairas kad stabiliau stovėtų automobilis ant kelio. Žiemą užsikuria be problemų.
Kas 400000-500000km jei automatinė dėžė netvarkyta tikriausiai kad reikės tvarkyti pūslė. Būna išlenda elektros klaideliu visokių bet tai ne problema nes greitai susitvarko. Gali rasoti priekinės lempos bet šį bėda lengvai išsprendžiama.

Prieš perkant patarčiau pirkti jei rida tikra kuo mažiau nuvažiavusi. Ir su gausesne komplektacija nes tada jei parduodate lengviau jūsų automobilį nuperka dėl klaidų nebijokite jų tikrai daug nebus. Turėjęs ir AUDI ir MERSA tikrai BMW elektra yra paprasta ir jeigu tvarkote savo automobilį prie jo tikrai lengva prieiti nėra taip paslėpta. Tikrai Komfortiskas automobilis ir minkštas. Šviesos dega puikiai, radijas groja gerai, kompiuteris patogus ir lengvai valdosi ir jame daug visko yra kad galėsite pasidaryti pagal save. Remontas aišku nėra pigus reikia turėti tam pinigų. Bet susitvarkysite ir toliau važiuosite, važiuoklės tikrai patvarios nes čia dažna bėda Lietuvos keliuose. Pagalvės tikrai laiko jos neplyšta. Variklis patikimas grandinė gali bet kada sugesti bet ji pasikeičia ir toliau važiuojate. Purkštukų bėdos pasitaiko retai.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 525 E60 d, 2004m

2018-10-12
Mažos kuro sunaudos,patvari važiuokle.
Bagažines dangčio spyna.

Normalus automobilis

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 535 E34 i, 1988m

2018-07-08
Komfortiskas, manevringas, greitas, patikimas.
Dideles kuro sanaudos, jautri sankaba, problemos su duru uzraktu.

Puikus akį traukiantis gražus bei patogus automobilis

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 535 E61 d Touring, 2005m

2018-05-26
Trauka, kokybe
Elektronika

Automobilis ne visiems

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 530 E39 d, 2000m

2018-05-22
Gera trauka, komfortas vairuojant, gera garso izoliacija, nedidelės kuro sanaudos ( jeigu nedraskant)
Brangus automobilio remontas.

Puikus automobilis, vienerius metus pravažinėjau su e39 fl 142kv. Važiuoja puikiai ir pagal trauką kuro sanaudos nėra didelės. Per metus reikėjo pasikeisti tik traukes prieki. Užcipavau iki 167kw, tai trauka padidėjo stipriai, o kuro sanaudos išliko tos pačios. Super automobilis, už tokia pat kainą išeina 4-5 jaunesnis, tačiau ar su juo jausit didesni malonuma važiuojant aš abejoju. Visgi ne audi čia ir ne opelis.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 525 E34 i, 1988m

2018-04-24
Geras Variklis, Gera trauka!
Labai senas modelis, dažnai parudyja sparnai, nemažos kuro sanaudos

Turėjau e34 gerą mašiną buvo bet žiemą sparnai parūdyja, tad tenka valyti, bet šiaip gera mašina tiesiog klasika!

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 535 E60 d, 2005m

2018-02-27
Trauka
Isvardinti virsuje

535d 200kW galingas ir išvaizdus automobilis kalbant apie m tech. apdaila, stock visai be ryšio. Per 3,5 metų eksplotacijos, nors nupirktas tvarkingas, bet bėgant laikui ir vis eksplotuojant vis išlįsdavo kokios bėdos. Kaip pvz pakaitinimo zvakiu rele, zvakres, gesinimo skelnde, termostatai, automatine deze, pusle tvarkyta net 2 kartus, stabdziai, ypac diskai susikraipo nors ir brangius perki, purkstukai, turbinos, vairo kolonele su aktyvaus vairo bloku mirsta. Zodziu labai brangios dalys ir brangu tvarkyt servisuose. Vien tepalai 8,5l telpa. Bendrai nerekomenduoju. Jei neturi kur det euru, masina kaip tik tau!

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 520 E39 i, 2001m

2018-02-09
Kaip verslo klases sedanas su sesiu cilindru varikliu ekonomiska ir galinga. Galiniai varomi ratai. Nuostabi traukos-stabilumo kontroles sistema. Variklis dirba pe vibraciju ir skleidzia malonu garsa:) Garas stabilumas kelyje. Komfortiska. Penkiu zvaigzduciu saugumas.
Man asmeniskai tik vienas. Neatsivercia galines sedynes! ko pasekoje nieko didesnio neina idet i bagazine!

Kadangi jau važnėju ketvirtus metus su E39 pitaku ir pralekiau virš 50k kilometru, manau turiu teisę parašyti atsiliepimą apie šią mašinikę. Nuomonė gali būti kiek subjektyvi, nes pats esu BMW fanas ir tai jau man antrasis bemsas. Žodžiu, kad ši mašina skaitoma "Best Car Ever Made" pilnai sutinku. Salonas kaip tokiu metu masinos tiesiog fantastiskas, labai patogus, estetiskas, kokybiskas ir begalo patvarus! Sedynes kiek kietokos. Garso izoliacija nebloga, bet ne S klas merso:) elektronika nei kart nera sugrybavus per tiek laiko, viskas veikia kas turi veikt. O labiausiai stebina traukos-stabilumo kontroles sistema! tikrai be kompromisu geriausia to mento gamintu masinu! Cia reik pabandyt, kad suprast:) Vaziuokle tokia sportisko charakterio, gan kietoka, ko pasekoje norint vaziuoti greiciau, niekas nepalenktyniaus su kitais verslo klases sedanais:) Is patvarumo puses sakyciau patvari, per eksplotacijos laika: stabilnikai priekyje tik ir gale traukes dvi ir girgzdukai. Variklis. Cia rimciausia kalba, M54 motoras patvarus ir kokybiskas, bet ju achilo kulnas vanos mechanizmas. Jo remontas nera brangus, dalys apie 50eur. na ir darbas apie tiek pat, tik reik rast zmogu kuris zino kaip ka daryt. Daugiau nieko ipatinga, tepalai, zvakes. Pas mane 2.2L sesetukas, galiu pasakyt taip, jei variklis gyvas, vanos veikia gerai ir jokiu bedu nera, jo traukas pakanka tikrai. Aisku 2.5 ar 3.0 geriau be kalbu, bet jie daug retesni nei 2.2. Todel geriau geras 2.2. nei uzjotas 3.0. Kuro sanaudos kaip data sheete, vaziuojant gan agresyviai, bet ne bludijant. Jei skiriasi nuo datasheeto sanaudos reikia ieskot gedimu.
Siaip kjlasikine masina, komfortiska, bet ir su sportiniu charakteriu. Nuostabus valdymas, galiniai varomi, mechanas, sesiu cilindru bendzas. Tikrai dziugina sirdi kaskart isedus. Neturiu abejoniu kad sekanti masina irgi penktukas bus. Ar sia masina rekomenduoju? BMW fanams TAIP. Tiem kam patinka pilki dyzeliai NE. Nes bus per kietos sedynes:)

Nerekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 540 E39 i, 1997m

2017-11-27
E39 kebulas ir taip zinomas kaip vienas geriausiu savo segmente, tad komentuoti daugiau apie tai net nereikia. Visi pliusai butent 540i modelio yra is motoro puses. Egzotiskas garsas, salyginai nedideles kuro sanaudos kaip tokio kalibro motorui, visi motoro viduriai yra is kaltinio plieno, tad tik jei nebus prarastas tepalo spaudimas del tepalo trukumo, sis motoras labai ilgaamziskas bei patvarus net agresyviai vazinejant. Visos siaubo istorijos apie nikasilus ir savaime apsisukancius tepalo siurblius siems motoras neprisitaiko, nes sios bedos jau buvo issprestos.
Kas is minusu, tai gaila, bet E39 serijos modeliuose liko is praeitos e34 kartos naudotos reduktorines dezes vairavimo mechanizmui, ir tas tikrai pasijaucia; vaira tenka daugiau sukioti, jis ant centro nera toks jautrus lyginant su i sesiu cilindru modelius montuotos vairo kolonelem. Taip pat nuosava automobilio mase yra apie 150kg didesne lyginant su sesiu cilindru benzininiais modeliais. Kas liecia motora, tai yra turbut patvariausias motoras E39 kebule, "ligu" praktiskai neturi. Vanusiniai motorai montuoti nuo 1998/09 gali skleisti nemalonu garsa, kuris vaziavimui itakos praktiskai neturi, bei ju darbine temperatura yra gan auksta (105 C), tad del sitos priezasties labiau kencia visi aplink motora esantys plastikai, bei grandines sliauzikai esantys motoro viduje. Siu sliauziku subyrejimas yra labiausiai atgrasanti priezastis nepirkti automobilio su tokiu motoru, taciau viskas patvarkoma. Kas liecia nevanusini motora tai ten apskritai nera ka tvarkyt.

Su mechanine dėže šis automobilis yra tikras svajonės isšipildymas. Automobilis ne kiekvienam, labiau entuziastui, kuris išmano šios serijos automobiliu pliusus ir minusus. Važiuokle tokia pat patvari kaip ir šešių cilindrų variantų, tiesiog kitoks isdestymas, elektronika ta pati, ir su ja zinoma tos pacios bedos - peciuko reles, skydelio pabege pikseliai, gendantys stiklu pakelejai ir panasiai, taciau tai pigiai patvarkomi trukumai, kuriuos viena karta pakeitus daugiau nebereikes del to rupintis.

Galbut mano isgaunamos kuro sanaudos ne itin aktualu daugumai, nes mano turimas variantas turi 6 pavaru mechanine deze, su trumpesnio perdavimo reduktorium, kai tuo tarpu 95% matomu 540i variantu buna sukomplektuoti su 5 pavaru automatine deze, bet Kauno mieste trumpais atstumais vazinejant ekonomija yra apie 18-20 litru duju 100/km, bei apie 13-14 litru duju vaziuojant automagistrale. Vazinejant benzinu galima nubraukti po 3 litrus nuo siu skaiciu.



Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

BMW 525 E60 d aut., 2005m

2017-10-27
Ekonomiškumas,veržlumas,patikimumas,ypatingas stabilumas kelyje,gera garsomizoliacijaq,talpumas netgi sedane(išsilanksto-susiguldo sėdynės,telpa netgi dviratis ,banglentė,slidės,vienas žmogus gali netgi pernakvot)
Jokių,išskyrus nuolatinė pigiai ar šiaip rizikingai nesėkmingai nusipirkusių propaganda kad genda ir brangu remontuoti.

Kadangi vairuoju jau 26 metus, tai turiu savo nuomonę dėl auto, ypač diesel pirkimo. Vakarų Europoje kantriausius BMW ir MB dyzelius parduoda tik dėl dviejų priežasčių: I-moji, kai jie nuvažiuoja 500-700.000 km, krenta variklio kompresija, ateina laikas keist brangius purkštukus ir lenda daug visokių kitų gedimų, o II-oji-kai patenkama į vienokį ar kitokį autoįvykį. Bent tokius įprastai perkame mes, lietuviai,nes su nedidele rida ir visais servisais,kad ir senas BMW,MB Vokietijoje ar Prancūzijoje kainuotų 4 kart brangiau negu LT.Kai prieš 2 -3 metus ieškojau automatiniom BMW 5 kl.,labiau norėjau XDrive visais varomaisiais,bet pasitaikė 525d 130kw labai nestipriai daužtas.Važinėjo pusamžė madame-ponia nedideliame Belgijos mieste.Kai pirkau buvo tikra rida 185000 km.Nusipirkau,susitvarkiau ir važinėju LT keliais jau 3-čius metus,ir įdomiausia dalis tai,kad neremontavau nieko,tik kečiau alyvą,akumuliatorių ir priek.amortizatorius,nors dar nebuvo visiškai gatavi,tik iužšalo žiemą,dar ir dariau kelis syk rimtą diagnostiką prieš išvykdamas slidinėti.Įsitikinau eilinį kartą,kad bumba tik žmonės,kuriems pakliuvo nesėkmingas pirkinys su žiauriai didele rida(greičiausiai pakoreguota),ir kaip taisyklė 3,0 arba 3,5D varijantas,nes tokius perkasi žmonės "skraidymui"autobanuose dideliais atstumais,o 2,5d perka vidurinioji klasė nedideliems atstumams miestui-priemiesčiui,įvairių biurų darbuotojai,bankininkai,menedžeriai,nes realiai miesto sčlygomis 2,5d žymiai ekonomiškesnis,o dinamikos skirtumo jei tikrai geras variklis bėveik nesijaučia.Taigi siūlyčiau atidžiau rinktis ir žiūrėti kas vairavo,kur važinėtas,net tokia smulkmė kaip šalies ar miesto,gyvenvietės dydis turi įtakos kokybei.Patarčiau rinktis tik automatinę greičių dėžė,kuri ne vien teikia komforto,o ir tausoja variklį.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 1984 - 1988 (1984, 1985, 1986, 1987, 1988)

Įvertinkite savo automobilį

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku