Skoda Fabia 5J 1.6 TDI DPF Comfort Atsiliepimai

Skoda Fabia 2010-2011
Darbinis tūris:
1.6 l
Galia:
66 kW
Degalų tipas:
Dyzelinas
0-100 km/val:
12.7 sek
Vid. degalų sąnaudos:
4.2 l
Rekomenduoja
Atsiliepimų: 3 0
Vidutinis vertinimas: 4.0
Parašykite atsiliepimą

Atsiliepimai (3)

Skoda Fabia 5J RS, 2010m

2019-03-10
Greitas, lengvas, judrus. Patikimas, erdvus pagal savo klasę. Išskirtinis, baltas juodu stogu. Vilniuje berods yra dar vienas žalias juodu stogu
Kuro sąnaudos turint sunkią koją (mano variantas).Žemo profilio gamyklinės padangos (205/40R17). Žiemines pastačiau R15.

Fabia RS - nuostabus automobilis. Puikus automobilis mieste - manevringas, greitas, judrus, mažas. Pagal automobillio dydį salonas erdvus, 2 suaugę ir 3 vaikai telpa puikiai. Bagažinė nemaža. Patikimas, per 4 m. jokio gedimo, išskyrus nusidėvėjimą (stabdžių trinkelės). Važiuoklė standi, bet ne per kieta. Priekyje vietos pakankamai 188 cm ųgio vairuotojui, už manęs gale vaikas telpa. Greitai važiuojant posiūkiuose XDS diferencialo blokavimo imitacija puikiai veikia. Teko pasigalynėti su ne vienu aukštesnės klasės ir gerokai daugiau litrų turinčiais varikliais automobiliu. Ne visada pavykdavo aplenkti, bet iškeltą nykštį beveik visada gauni kaip pagarbą. DSG veikia nuostabiai, kad pasikeičia pavara, gali pastebėti tik pagal sūkių sumažėjimą, jokių buksavimų paspaudus gazas dugnas, kaip su tradiciniais automatais (nekalbant apie variatorių), vis dėlto robotizuota mechanika - kiek spaudi, tiek turi. Galima junginėti pavaras prie vairo esančiomis mentelėmos.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Skoda Fabia 5J RS, 2010m

2017-03-24
Variklio galia daugiau nei pakankama, pavaros keičiasi visiškai nejuntamai ir neprarandant pagreičio, kad pavara pasikeitė, gali suprasti tik pagal tachometro rodyklę ar pavaros nr. indikaciją prietaisų skydelyje. Pakaba standi, bet tikrai ne kieta. Per 1,5 m. eksploatacijos tik pyliau degalus ir keičiau tepalus su filtrais. Viskas funkcionuoja be priekaištų. Maloni smulkmena - prie vairo esančios pavarų perjungimo mentelės.
Turint sunkią koją (mano atvejis), nemažos kuro sąnaudos, reikia ypač saugotis po žiemos atsiradusių duobių, nes standartinės padangos 205/40 R17.

Idealus miesto automobilis, tinkamas ir ilgesnėms kelionėms. Dinamiškas, manevringas, dėl dydžio lengvai parkuojamas, savo klasėje, ko gero, erdviausias, priekyje 1,9 m ūgio žmonės nesiskundžia vietos trūkumu. Patikimas, pakankamai komfortiškas, bagažinė pakankamo dydžio, joje maloni smulkmena - kabliukai, kad maišai nelakstytų po bagažinę, po priekinėmis sėdynėmis yra daiktadėžės.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina

Skoda Fabia 5J 1.2 TSI Family, 2013m

2015-01-10
Ekonomiškas, minkšta pavarų dėžė, gera trauka ant aukštųjų apsukų. Garso izoliacija. Salono plastikas.
Minkštas priekinis stiklas, vairo stiprintuvo garsas, žemai išdėstyta variklio apsauga. Trūksta galios mieste.

Nustebino, kad toks mažas darbinis tūris, tik 3 cilindrai, o važiuoja labai kaip turi būti. Variklis puikiai traukia, ypač ant aukštųjų apsukų. Važiuojant 120-130km/val variklio beveik nesigirdi, iki 140 įsibėgėja ramiai, bet po to jau eina sunkiau. Maksimaliai bandžiau važiuoti 170km/val. Tik labai didelis minusas šiuo variklio, kad jis visiškai netraukia ant mažų apsukų. Važiuojant 120km/val 5 pavara tachometras rodo 3000aps. Pavarų dėžė labai minkšta, pavaros persijungia tiksliai ir sklandžiai. Pakaba kieta, bet labai tvirta, nors didelio komforto ir nesijaučia, bet visus kelio nelygumus sugeria puikiai. Garso izoliacija puiki, variklio beveik nesigirdi prie arkų irgi viskas kokybiškai padaryta, jokių pašalinių garsų. Salono apdaila ne iš brangiausiu, plastikas kietas, bet girgždėjimų nėra ir žiemą ir vasarą. Automobilis nėra žemas, bet variklio apsauga prisukta labai žemai, dėl to kartais važiuojant miškais galima ją užkabinti.
Labai garsiai dirba elektrinis vairo stiprintuvas. Nežinau ar tai gedimas, ar taip turi būtu, bet nelabai patinka. Nors vairas sukasi lengvai. Labai minkštas priekinis stiklas, pagavau vos pora akmenukų ir iškarto skilo visas stiklas. Bendrai automobilis daugiau skirtas važinėti trasoje, nes mieste ant mažų apsukų jo neužtenka.

Rekomenduoju
Kaina/kokybė
Interjero medž.
Elektr. patikimumas
Patvarumas
Kuro sąnaudos
Eksploatavimo kaina
Automobilio metai 2010 - 2011 (2010, 2011)

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku