Šios savaitės pradžioje Portugalijoje, Agarve trasoje „ING Renault F1“ komanda pristatė naująjį F1 bolidą R29. Dėl naujų F1 aerodinaminių reikalavimų visiškai pasikeitusi bolido išvaizda: priekinis sparnas žemas ir platus, o galinis sparnas – siauras ir aukštas. Po sėkmingos praėjusio sezono pabaigos, „ING Renault F1“ komanda ryžtingai nusiteikusi siekti pergalių ateinančiame sezone.

 

Nepaisant gana sunkaus starto 2008 m. sezone, „ING Renault F1” komanda surinko 80 taškų ir užėmė ketvirtąją vietą. „Praėjusio sezono pabaiga ir pergalės Singapūro bei Japonijos trasose įrodė, kad „Renault“ komanda ryžtingai nusiteikusi būti tarp geriausiųjų. Šiais metais darysime viską, kad mūsų pokyčiai taptų akivaizdūs ir mes stovėtume ant nugalėtojų pakylos“, - teigė komandos vadovas Flavio Briatore.

 

2009 m. sezone komandos sudėtis išlieka nepakitusi: „Renault“ toliau bendradarbiaus su ispanu Fernando Alonso ir brazilu Nelson Jr. Piquet. Šiuo metu reitinguojamas penktuoju F1 lenktynininku F. Alonso sezoną baigė tris kartus užlipęs ant nugalėtojų pakylos per paskutinius keturis šio sezono važiavimus. Tai jam padėjo tapti geriausiu paskutinių šešių mėnesių 2008 m. F1 sezono lenktynininku.

 

„Praėjusio sezono pabaigoje mes įrodėme, jog esame viena iš geriausių F1 komandų. Mūsų pergalės Singapūro ir Fuji trasose buvo itin svarbios, siekiant įrodyti mūsų ryškų progresą. „Renault“ komandoje jaučiuosi tikrai gerai ir džiaugiuosi toliau bendradarbiaudamas su šią komanda,“ – teigė lenktynininkas F. Alonso.

 

Didelis dėmesys kuriant naująjį bolidą R29 buvo skirtas bolido svorio mažinimui bei kinetinės energijos regeneravimo sistemos (toliau – KERS) kūrimo darbams. KERS, kuri 2009 m. sezone dar nėra privaloma, regeneruoja išskiriamą bolido stabdymo energiją, ją kaupia ir tada ši energija panaudojama padidinant bolido galingumą. Nors „ING Renault F1“ vadovybė nėra patenkinta F1 sprendimu naudoti KERS, planuojama, kad jau Australijos GP boliduose bus naudojama ši nauja technologija. Pagal naujus reikalavimus, „Renault“ komanda taip pat naudos padangas be griovelių.

 

„ING Renault F1“ komandą pradėjus remti Prancūzijos naftos kompanijai „Total“, tiekiančiai alyvą, šiek tiek pasikeitė ir bolido spalvos. Pasikeitusioje dažymo schemoje dominuojančią geltoną spalvą papildė raudona spalva bei „Total“ kompanijos logotipai ant priekinių ir galinių bolido sparnų.