„Tesla Roadster“ iki 97 km/h įsibėgės per 1,9 s. Tai - neįtikėtinai greitai, bet viena kompanija Taivane pažiūrėjo į šį laiką ir nusprendė jį pagerinti. „Miss R“ vadinamas automobilis 100 km/h greitį išvystys per vos 1,8 s ir pasižymės visa eile privalumų. Jam net nereikės asfalto - „Miss R“ įkvėpimo semiasi iš ralio automobilių. 


Kompanija „Xing Mobility“ iš tikrųjų „Tesla“ savo konkurentu nelaiko. Taivane įsikūrusi įmonė siekia kurti ir tobulinti elektrines sistemas, o „Miss R“ taps tik būtų įrodyti, jog kompanijos kūriniai yra patikimi ir pažangūs. Kita vertus, tai nepaneigia fakto, kad „Miss R“ automobilis demonstruos vieną iš geriausių įsibėgėjimų pasaulyje.


„Miss R“ - tai pirmasis elektrinis superautomobilis, kuris puikiai jausis ir kelyje ant asfalto, ir ant žvyruotų kaimo keliukų, ir trasoje. 1341 ag išvystantis automobilis yra varomas visais ratais ir gali pasiekti maksimalų 270-300 km/h greitį - gerokai mažiau nei „Tesla Roadster“, bet šie automobiliai toli gražu nebus konkurentai. „Miss R“ iki 200 km/h įsibėgės per 5,1 s - greičiau nei daugelis sportinių automobilių su vidaus degimo varikliais.

 
„Xing Mobility“ nekentina pradėti masinės „Miss R“ gamybos. Tačiau tai nereiškia, kad šio superautomobilio negalėsite įsigyti. 20 „Miss R“ bus surinkti ir parduoti už maždaug 1 milijoną dolerių. Tai - didžiulė suma už tokį nišinį automobilį, tačiau kompanija tikisi, kad neprilygstamas greitis ir pirmojo bekelei skirto elektrinio superautombilio statusas padės išpopuliarinti šią idėją. Inžinieriai teigia, kad, priešingai nei „Tesla Roadster“ atveju, „Miss R“ galės važinėti lenktynių trasomis.


„Tesla“ gamina greitus automobilius, bet jie trasomis nevažinėja. Tie, kurie džiaugiasi „Model S“ įsibėgėjimo savybėmis dažnai pamiršta, kad tie elektromobiliai trasoms nėra tinkami dėl labai paprastos priežasties - perkaista baterijos. Na, aišku, galbūt „Roadster“ bus kitoks, tačiau iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad ilgesni entuziastingo vairavimo epizodai nepatiks ir to automobilio baterijoms.

 
„Xing Mobility“ šią problemą išsprendė unikaliu sprendimu - „Miss R“ baterijos bus montuojamos specialiame skystyje, kuris jas patikimai aušins ir leis važinėti trasomis. „Miss R“ baterijos nebus greitai įkraunamos, tačiau jas bus galima pakeisti per mažiau nei 5 minutes. Tai ir yra tikrasis „Xing Mobility“ produktas.


Įmonė jau tariasi dėl baterijų modulio montavimo autobusuose, laivuose, sunkiojoje technikoje ir net motoroleriuose. Modulinė skysčiu aušinama sistema siūlo rimtų privalumų, teigiama, kad ir kaina bus konkurencinga. Tuo tarpu „Miss R“ prototipas bus parodytas jau kitais metais, kuomet prasidės ir rimtesni greičio bandymai. Šiuo metu automobilis jau važinėja, tik be kėbulo.

 


Straipsnio šaltinis: Technologijos.lt