Pirmą kartą Lietuvoje vykęs „Samsonas Rally Rokiškis“ sulaukė didelio dėmesio tiek iš dalyvių, tiek iš žiūrovų pusės. Abejas ralio dienas vyko permainingos varžybos, iš kovos vienas po kito traukėsi lyderiai, kol galiausiai ant nugalėtojų pakylos užkopė trijų tautybių atstovai. Tačiau daugiausia dėmesio susilaukė ne tie, kurie lipo ant apdovanojimų pakylos, o tie, kurie liko greta jos.


Tai – šeimyninis Vaidoto ir Žygimanto Žalų ekipažas, važiuojantis su „Mitsubishi Lancer Evo“ automobiliu. Dar iki Rokiškio ralio šis ekipažas garsėjo efektingu važiavimu: kai tik Žalos pralekia posūkį, ovacijų kiekis gerokai viršija dienos vidurkį.


Rokiškyje broliai parodė, kad jų starto numerį įsiminti reikia visiems ralio žiūrovams. Privalomai. Nors nepasiekė sau įprastų aukštų rezultatų ir liko ketvirti (daug reikalų sugadino techninės automobilio problemos), jų pavardės minimos po ralio minimos dažniausiai. Ne todėl, kad V. Žala ir Ž. Žala laimėjo 6 iš 12 greičio ruožų ir, jei ne techninės problemos, greičiausiai būtų tapę ralio nugalėtojais. Ir ne todėl, kad po penktame greičio ruože pasikartojusių problemų nukrito į 12-ą vietą ir nuo lyderio atsiliko 1 min. 50,3 sek., o į ralio finišą atvažiavo ketvirtoje pozicijoje ir nuo lyderio atsilikdami tik 49,7 sek.


Žalų pavardės linksniuojamos todėl, kad jų automobilį pastarosiomis dienomis matė šimtai tūkstančių ralio gerbėjų visame pasaulyje. Visiems įsiminė ekipažo skrydis pro penktame greičio ruože įsikūrusią žiūrovų zoną – čia buvo posūkis ir tramplinas viename. Kone visi lenktynininkai tokias vietas stenogramose pasižymi kaip ypatingai pavojingas ir jas įveikia lėčiau. Bet tai – ne V. Žalos stilius. „Užsistatęs“ prieš posūkį, jis į orą pakilo slysdamas šonu, nusileido vienu ratu į griovį ir, laiku sureagavęs, ištiesino automobilį bei nuvažiavo toliau.


Po to šuolio broliai Žalos susilaukė tokių ovacijų, kad jas turbūt girdėjo viso Rokiškio rajono gyventojai. Dar šeštadienį jų šuolio vaizdo įrašas pasirodė internetinėje erdvėje, kur susilaukė dešimčių tūkstančių peržiūrų:

 

 

Vėliau V. Žala savo „Facebook“ paskyroje paviešino paties šuolio įrašą iš automobilio vidaus. Pirmadienį šią žinią pasigavo didieji naujienų portalai, pridėję dar dešimtis tūkstančių peržiūrų kasdien, o po to prisijungė ir įvairios tarptautinės internetinės bendruomenės – pavyzdžiui, „Facebook“ grupė „Rallye-Magazin“, turinti pusantro milijono sekėjų. 


Taip per savaitę Žalų automobilį pamatys koks milijonas žiūrovų visame pasaulyje, o apie latvius Janį Vorobjovą ir Ivo Pūkį – ekipažą, nugalėjusį „Samsonas Rally Rokiškis“, - žino tik saujelė fanų Lietuvoje ir Latvijoje. Tai – geriausias įrodymas ralio rėmėjams, kad ne tik rezultatai, bet ir įspūdingi epizodai atneša naudą.


Antrą vietą „Samsonas Rally Rokiškis“ iškovojo kitas ekstremalaus vairuotojo titulą jau užsitarnavęs ekipažas su „Mitsubishi Lancer Evo“ – Giedrius Notkus ir Dalius Strižanas, o treti liko svečiai iš Suomijos Teemu Asunmma ir Jonne Halttunenas su „Subaru Impreza WRX STI“.