5,0 V10 PD TDi variklio purkštukų restauraimas

Sukūrė Vartotojas 2017-11-06
2017-11-06 18:34
Labas visi , klausimas paprastas, manau Maumas forumo senbuvis galėtų patarti, ar sudėtinga restauruoti-keisti Pumpe Duse VW V10 5litio variklio purkštukus, ten būtina visus keisti-restauruoti ar pakaktų tik tuos kurie blogi?Gal dar yra žinančių kiek kainuoja nauji , naudoti ir/ar restauravimas?

Kokia dar gali būti nelygaus darbo priežastis?Žvakės geros, savininkas teigia kad pukršukus rodė kompas...

Ir kaip diagnozuoti r tai tik purkštukų bėda, nes šaltas variklis nelygiai dirba...

Ačiū visiems už pagalbą



(7214 / +3)
2017-11-06 23:19
Atsakau.Pavasari teko buti pas dyzelistus, tai is smalsumo pasiklausiau kiek mano audei a3 2.0tdi 103kw pompaduzinis variklis kainuoja purkstuku tvarkymas.Atsakingai pranesu, kad 180 euru vienetas, plius isemimas ir idejimas.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2017-11-07 08:20
Bullshit...tai su idejimu kaina manau apie 200 eur uz 1- ną orientacinė?O.kaži jei pbz ruriu patirties ir moku tarkim commonrailinius ir paprastus dyz purkštuvus pasikeisti tai gal bandyt pačiam išimti blogus ourškalus ir nuvežt restauruot manau jie tikriausiai gali tureti jau restauruotu ir tiesiog pakeistu ...aisku ne uz aciu.Beto tokiam varikliui su 850Nm jefos momentu tikrai butu brangesni netikiu kad vienodi 2.0 PD tdi ir 5.0V10PD tfi

Vnz aciu uz paaiskinima dabar pirmiausia jungsiu kompa jei ten daugiau nei trys purskalai blogi reikia begt tolyn...

Kiek gali kainuot nauji?
(7214 / +3)
2017-11-07 10:00
2017-11-07 08:20 rašė:Bullshit...tai su idejimu kaina manau apie 200 eur uz 1- ną orientacinė?O.kaži jei pbz ruriu patirties ir moku tarkim commonrailinius ir paprastus dyz purkštuvus pasikeisti tai gal bandyt pačiam išimti blogus ourškalus ir nuvežt restauruot manau jie tikriausiai gali tureti jau restauruotu ir tiesiog pakeistu ...aisku ne uz aciu.Beto tokiam varikliui su 850Nm jefos momentu tikrai butu brangesni netikiu kad vienodi 2.0 PD tdi ir 5.0V10PD tfi:shocking:

Vnz aciu uz paaiskinima dabar pirmiausia jungsiu kompa jei ten daugiau nei trys purskalai blogi reikia begt tolyn...

Kiek gali kainuot nauji?
tikrai nevisu kaina vienoda.Pvz tojota corola verso 2005m komonrailinis purkstukas tvarkymas kainuoja 85eur.Nauji tai net nezinau.Manau kokie 7-8simtai eur vienetas, tai cia mano audeii, kitiems gali buti ir brangesni.Nuo to v10 tai reik begt stmabiais suoliais
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(3558 / +1)
2017-11-08 12:57
rašė:..
Na ir kam tas galvos skausmas su tokiais varikliais? Jei perki ebay uk restauruota turi jiem nusiusti daziausiai savo taigi turi tikti jeigu variklio/modelio kodai sutampa
2017-11-08 15:36
Truputį ne į temą...Pagelbėkit kas galit...Gal kas žinote kiek Voltų turi rodyti pilnai įkrautas akumas atjungus visus gnybtus, šiuo metu
prijungtas prie įkrovėjo nes buvo nusmigęs po ilogo stovėjimo dėl elektros vogimo(signalkė), galingas įkrovėjas su paleidimo funkcija normal 22A ir statr 180A 12V.Tačiau pakrovėjas turi tik diodines elmputes indikacijai, palaikčs pora val prijungtą krovimui pamatavau su oltmetru tai , rodo 12, 65V.Ar taip turiū būti?Lemonoje sako kad pilnai įkrautas atjungus klemus turi rodyti 14-14, 5VG jei viskas ok.Ar teisingai????
2017-11-08 15:39
Patikslinu klausimą, kiek turi rodyti ramybės būsenoje pilnai įkrautas akumas atjungus gnybtus(šiuo atveju įkrovėjo klemus, ir auto, žinoma).Pats akumas žvėris-110Ah 950EnN.Kažkoks naujos kartos...Praėjus porai val po įkraudinėjimo pradžios pamatavau , rodė 12, 65V.Keik turi rodyti kai pilnai pasikraus, jei išvis pasikraus?Jei ne-teks nešt į intercars, jei čekį rasiu...dar garantinis...
(2725 / +3)
2017-11-08 17:11
kažin su tokiu skaičium 12, 65v ar priims atgal tą akumą, kas jam negerai?, pilnai įkrautas po pusdienio turi rodyt 12, 7, Tavo atveju nėra ko kabintis prie jo, būna kad vieni nesėda po kelionės ar krovimo gan ilgai ir laiko įtampą net apie 12.8 ir tik po ilgo laiko nukrinta iki 12.7, o kiti praėjus dienai ar dviem rodo jau gal net tik kokius 12.5v nors auto ;siurbia; tik 0.01A kas yra lb. gerai, aišku Tavo atveju auto daug geresnė su pribumbasais ims daugiau gal net iki kokių 0.05A, tad prie to akumuliatoriaus nemanau, kad reikia kabinėtis
2017-11-08 19:37
2017-11-08 17:11 algis rašė:kažin su tokiu skaičium 12, 65v ar priims atgal tą akumą, kas jam negerai?, pilnai įkrautas po pusdienio turi rodyt 12, 7, Tavo atveju nėra ko kabintis prie jo, būna kad vieni nesėda po kelionės ar krovimo gan ilgai ir laiko įtampą net apie 12.8 ir tik po ilgo laiko nukrinta iki 12.7, o kiti praėjus dienai ar dviem rodo jau gal net tik kokius 12.5v nors auto ;siurbia; tik 0.01A kas yra lb. gerai, aišku Tavo atveju auto daug geresnė su pribumbasais ims daugiau gal net iki kokių 0.05A, tad prie to akumuliatoriaus nemanau, kad reikia kabinėtis
Aišku, ačiūbet turi rodyti bent 14, 7 ar nors 13, 7, dar yra toks dalykas kaip gamintojo nustatyta maximali įkrovos riba.Sakoma kad nežinant jos reikia apsiriboti ties 13, 7.žodžiu dar po keletos valandų jau rodo 12, 8 testeriukas, bet laikiau-kroviau labai šaltame rūsyje, dabar šiaip ne taip užnešiau namo 5-tan aukštan ir pastačiau šilčiau, žiūrėsiu ką rodys naktį ir ryt rytą.Šiaip akumas pirktas prnai pavasarį...štai jo tikslus pavadinimas"

S5 015 Bosch 12V 110Ah 920A Type 020 S5015

Algi, bet blemba, negi galėjo taip greit atsigauti, kad jaum o, poros val parodė virš 12V?

Gal jis negali pasukt kai tik 11-12V terodo?Ir kodėl taip ilgai kruanasi, juk su tokiupakrovėjo atidaimu 22A turėtų užtekt jam, manau 9 alandų?

Yra varijantas-statyt ryte į auto, jei užsikurs-mint iki Utenos ir atgal nes kaiptik turiu reikalų, kad garantuotai MAXIMUM įsikrautų.

kažkur esu girdėjęs, kad tiek modernūs akumai pilnai negali pasikraut su paprastais įkorvikliais, kad reik labai profesionaus, kuris dozuotai krauna?

mIr dar, kur pasižiūrėti MAXIMALIĄ LEISTINĄ ĮKROVOS ĮTAMPĄ?

Turiu omenį kiek jam priklauso OLTŲ MAXIMUM?
(3558 / +1)
2017-11-08 20:12
2017-11-08 17:11 algis rašė:kažin su tokiu skaičium 12, 65v ar priims atgal tą akumą, kas jam negerai?, pilnai įkrautas po pusdienio turi rodyt 12, 7, Tavo atveju nėra ko kabintis prie jo, būna kad vieni nesėda po kelionės ar krovimo gan ilgai ir laiko įtampą net apie 12.8 ir tik po ilgo laiko nukrinta iki 12.7, o kiti praėjus dienai ar dviem rodo jau gal net tik kokius 12.5v nors auto ;siurbia; tik 0.01A kas yra lb. gerai, aišku Tavo atveju auto daug geresnė su pribumbasais ims daugiau gal net iki kokių 0.05A, tad prie to akumuliatoriaus nemanau, kad reikia kabinėtis
2017-11-08 19:37 rašė:Aišku, ačiūbet turi rodyti bent 14, 7 ar nors 13, 7, dar yra toks dalykas kaip gamintojo nustatyta maximali įkrovos riba.Sakoma kad nežinant jos reikia apsiriboti ties 13, 7.žodžiu dar po keletos valandų jau rodo 12, 8 testeriukas, bet laikiau-kroviau labai šaltame rūsyje, dabar šiaip ne taip užnešiau namo 5-tan aukštan ir pastačiau šilčiau, žiūrėsiu ką rodys naktį ir ryt rytą.Šiaip akumas pirktas prnai pavasarį...štai jo tikslus pavadinimas"

S5 015 Bosch 12V 110Ah 920A Type 020 S5015

Algi, bet blemba, negi galėjo taip greit atsigauti, kad jaum o, poros val parodė virš 12V?

Gal jis negali pasukt kai tik 11-12V terodo?Ir kodėl taip ilgai kruanasi, juk su tokiupakrovėjo atidaimu 22A turėtų užtekt jam, manau 9 alandų?

Yra varijantas-statyt ryte į auto, jei užsikurs-mint iki Utenos ir atgal nes kaiptik turiu reikalų, kad garantuotai MAXIMUM įsikrautų.

kažkur esu girdėjęs, kad tiek modernūs akumai pilnai negali pasikraut su paprastais įkorvikliais, kad reik labai profesionaus, kuris dozuotai krauna?

mIr dar, kur pasižiūrėti MAXIMALIĄ LEISTINĄ ĮKROVOS ĮTAMPĄ?

Turiu omenį kiek jam priklauso OLTŲ MAXIMUM?
kad butu pilnai pakrautas turi numinti be sustojimo 1000 km seip .antra jei normalus pakrovejas turi pakrauti tiek kiek jam priklauso ir atjungti .kiek turejau auto ne vienas nerode atjungtas daugiau 13 v taigi jeigu sistema ok ir neiskraus tada dedi i auto ir uzvedi ir nesuki galvos
(2725 / +3)
2017-11-08 20:23
nesuka starterio jeigu jau žemiau 12 būna, todėl tik užstačius kroviklį tuoj ir pasiekia 12V , kas yra dėl krovimo gan nemažai domėjausi jutūbuos komentarais juose ir tt. kaip krauti, vieni kad kroviklis duotų ne daugiau 14.5, kiti 16.1 būtent dėl ca ca akumų ir svarbiausiai vieningos nuomonės nėra, šiaip šiuolaikinius geriau krauti (galbūt) impulsiniais krovikliais, pvz. neblogi atsiliepimai apie švedų STEK kroviklius, turi bratkys, krauna valčių akumą, nes paprastas tokiems nlb. tinka, pats turiu keletą paprastų, bet juos stebėti reikia ir svarbiausiai žinoti iki kokios įtampos jis turi krauti ar iki net virš 16 ar tik iki 14.5 ant klemų, dabar pirkau ABSAAR impulsinį, rodo jis voltus ir pasiekus 14.5 jis atsijungia kaip ir STEK-as o jie naujos kartos, tad lyg ir 14.5 turętų ir užtekti, o paprasti iki virš 16 užtraukia, matomai su kamščiais tiem tiek reikia, bet vėl gi jeigu nepapuola akumo kokiu tai būdu nudusinti, jie +- 5 metus atlaiko ir kraut jų nebereikia, tarpkitko mano vienas Boschukas jau 8 metus dirba kaip laikrodis, dabar neseniai vartą kitai auto pirkęs, pažiūrėsiu kaip tas dirbs.
(2725 / +3)
2017-11-08 20:25
2017-11-08 17:11 algis rašė:kažin su tokiu skaičium 12, 65v ar priims atgal tą akumą, kas jam negerai?, pilnai įkrautas po pusdienio turi rodyt 12, 7, Tavo atveju nėra ko kabintis prie jo, būna kad vieni nesėda po kelionės ar krovimo gan ilgai ir laiko įtampą net apie 12.8 ir tik po ilgo laiko nukrinta iki 12.7, o kiti praėjus dienai ar dviem rodo jau gal net tik kokius 12.5v nors auto ;siurbia; tik 0.01A kas yra lb. gerai, aišku Tavo atveju auto daug geresnė su pribumbasais ims daugiau gal net iki kokių 0.05A, tad prie to akumuliatoriaus nemanau, kad reikia kabinėtis
2017-11-08 19:37 rašė:Aišku, ačiūbet turi rodyti bent 14, 7 ar nors 13, 7, dar yra toks dalykas kaip gamintojo nustatyta maximali įkrovos riba.Sakoma kad nežinant jos reikia apsiriboti ties 13, 7.žodžiu dar po keletos valandų jau rodo 12, 8 testeriukas, bet laikiau-kroviau labai šaltame rūsyje, dabar šiaip ne taip užnešiau namo 5-tan aukštan ir pastačiau šilčiau, žiūrėsiu ką rodys naktį ir ryt rytą.Šiaip akumas pirktas prnai pavasarį...štai jo tikslus pavadinimas"

S5 015 Bosch 12V 110Ah 920A Type 020 S5015

Algi, bet blemba, negi galėjo taip greit atsigauti, kad jaum o, poros val parodė virš 12V?

Gal jis negali pasukt kai tik 11-12V terodo?Ir kodėl taip ilgai kruanasi, juk su tokiupakrovėjo atidaimu 22A turėtų užtekt jam, manau 9 alandų?

Yra varijantas-statyt ryte į auto, jei užsikurs-mint iki Utenos ir atgal nes kaiptik turiu reikalų, kad garantuotai MAXIMUM įsikrautų.

kažkur esu girdėjęs, kad tiek modernūs akumai pilnai negali pasikraut su paprastais įkorvikliais, kad reik labai profesionaus, kuris dozuotai krauna?

mIr dar, kur pasižiūrėti MAXIMALIĄ LEISTINĄ ĮKROVOS ĮTAMPĄ?

Turiu omenį kiek jam priklauso OLTŲ MAXIMUM?
2017-11-08 20:12 kysa11 rašė:kad butu pilnai pakrautas turi numinti be sustojimo 1000 km seip .antra jei normalus pakrovejas turi pakrauti tiek kiek jam priklauso ir atjungti .kiek turejau auto ne vienas nerode atjungtas daugiau 13 v taigi jeigu sistema ok ir neiskraus tada dedi i auto ir uzvedi ir nesuki galvos
taip, teisingai
2017-11-08 20:55
Atrodo kad įsikrauna po truputį tik įdomu ar išlaiko įtampą nes gaila but jei toki gerą akumą prieš mane buvęs savininkas per žioplumą sugadino, pavyzdziui iškrautą laikė šaltyje... Įdomus bajeris.kad šiem.akumam(tai vokiškas originalas pagamintas DE Karlsruhe specialiai vežtas šiam auto per Lenkijos sandelius dylerius.tada jie buvo naujiena LT.....)taigi jiems konkreciai Vakaru Europoje UK DE FR duodama garantija 5 metams!!! O.mums LT kažkodel tik 24 menesiams...nesuprantami dalykai...vienu žodžiu parodė 13 V vosntik atjungiau įkroviklį 13v pajungus keovima 14, 10'tačiau bematant nukrito iki 12, 94 atjungtame..Ar tai dar nereiškia kad akumui kaput?Gal taipmirvturi būt?
(3558 / +1)
2017-11-08 21:26
2017-11-08 20:55 rašė:Atrodo kad įsikrauna po truputį tik įdomu ar išlaiko įtampą nes gaila but jei toki gerą akumą prieš mane buvęs savininkas per žioplumą sugadino, pavyzdziui iškrautą laikė šaltyje... Įdomus bajeris.kad šiem.akumam(tai vokiškas originalas pagamintas DE Karlsruhe specialiai vežtas šiam auto per Lenkijos sandelius dylerius.tada jie buvo naujiena LT.....)taigi jiems konkreciai Vakaru Europoje UK DE FR duodama garantija 5 metams!!! O.mums LT kažkodel tik 24 menesiams...nesuprantami dalykai...vienu žodžiu parodė 13 V vosntik atjungiau įkroviklį 13v pajungus keovima 14, 10'tačiau bematant nukrito iki 12, 94 atjungtame..Ar tai dar nereiškia kad akumui kaput?Gal taipmirvturi būt?
Taip turi buti na sakau dek i auto ir ziuret ka rodo
2017-11-09 08:00
2017-11-08 20:55 rašė:Atrodo kad įsikrauna po truputį tik įdomu ar išlaiko įtampą nes gaila but jei toki gerą akumą prieš mane buvęs savininkas per žioplumą sugadino, pavyzdziui iškrautą laikė šaltyje... Įdomus bajeris.kad šiem.akumam(tai vokiškas originalas pagamintas DE Karlsruhe specialiai vežtas šiam auto per Lenkijos sandelius dylerius.tada jie buvo naujiena LT.....)taigi jiems konkreciai Vakaru Europoje UK DE FR duodama garantija 5 metams!!! O.mums LT kažkodel tik 24 menesiams...nesuprantami dalykai...vienu žodžiu parodė 13 V vosntik atjungiau įkroviklį 13v pajungus keovima 14, 10'tačiau bematant nukrito iki 12, 94 atjungtame..Ar tai dar nereiškia kad akumui kaput?Gal taipmirvturi būt?
2017-11-08 21:26 kysa11 rašė:Taip turi buti na sakau dek i auto ir ziuret ka rodo
OK, RYTE JAU RODO 13, 3 O ANT PAKROVIMO NET 14, 9.

O kaip tikrinti pajungus prie auto gnybtų?

Suprantama, kad užvedus variklį turi būti virš 14?
Ar aš neteusus, patkslinkit prašau

Ir pagrindinis dalykas, ar jungti nuosekliai ar lygiagrečiai norint pamatuoti iškrovą AMPERAIS
tiksliau kiliamperis?


Mašinoje dafiga elektronikos:
išmanusis viss salonas su media, GPS signalkė, +kaskom signalkė, +
el.vairas el sėdynės šild.su atmintim, aktyvus vairas+servotronikas ir tt.t.

Ar visviena bandyti kažką papildomo įjungti (lfaras ar pan)ir tada matuoti,

TA PRASME KAIP ĮSITIKINT AR PATS AKUMAS NEIŠSIKRADINĖJA VIEĖNAS+++
AR LABAI VAGIA SU SIGNALIZACIJA IR BE JOS???

2017-11-09 09:01
Štai rezultatai, prie užvesto variklio rodo (šokinėja)apie 14VOLTŲ.

Padirbo tris minutes, nuėmiau gnybtus ir akumas rodo tik 12, 7
(kaip minėjau labai daug elektronikos automobilyje...

Laikinai atjungiau pliusą kad nebogtų elektros, nes neesu įsitikijnęs kad neiškraus
iki kito važiavimo, neesu mtikras dėl pačio akumo kokybės

Amperų dar nematavau , bet akumas bagažinėje, išsukai lemputę kad nedegtų atidarius, visvien apie 14 rodo, taim kiek suprantu tai ĮKROVIMAS IŠ GENERATORIAUS?Kai užvestas?

Kaip tiksliai pamatuoti iškrovą užgesijnus variklį?Turiu mintį amperiukus?

Kokie tolimesni veiksmai???
(2725 / +3)
2017-11-09 09:12
2017-11-09 09:01 rašė:Štai rezultatai, prie užvesto variklio rodo (šokinėja)apie 14VOLTŲ.

Padirbo tris minutes, nuėmiau gnybtus ir akumas rodo tik 12, 7
(kaip minėjau labai daug elektronikos automobilyje...

Laikinai atjungiau pliusą kad nebogtų elektros, nes neesu įsitikijnęs kad neiškraus
iki kito važiavimo, neesu mtikras dėl pačio akumo kokybės:lol:

Amperų dar nematavau , bet akumas bagažinėje, išsukai lemputę kad nedegtų atidarius, visvien apie 14 rodo, taim kiek suprantu tai ĮKROVIMAS IŠ GENERATORIAUS?Kai užvestas?

Kaip tiksliai pamatuoti iškrovą užgesijnus variklį?Turiu mintį amperiukus?

Kokie tolimesni veiksmai???:beer:
norint patikrint įtampos ;vogimą; reikia testerį jungti nustačius jį ant amperų (dažniausiai būna skaičiukas 10A) o + jo laidą perdėt į kitą lizdą ir svarbiausiai NEATJUNGUS dar minusinės klemos, kad neatšoktų dar kokios maitinamos relės dėt testerio vieną gnybtą prie klemos, o kitą iš viršaus prie akumo - ir tik tada atsargiai nuimt klemą, kad nenutruktų grandinė, šiaip pats turiu tokias žnyples, kuriom tik apkabinus laidą rodo tuos amperus ir nereikia nieko atjunginėti
2017-11-10 08:01
2017-11-09 09:01 rašė:Štai rezultatai, prie užvesto variklio rodo (šokinėja)apie 14VOLTŲ.

Padirbo tris minutes, nuėmiau gnybtus ir akumas rodo tik 12, 7
(kaip minėjau labai daug elektronikos automobilyje...

Laikinai atjungiau pliusą kad nebogtų elektros, nes neesu įsitikijnęs kad neiškraus
iki kito važiavimo, neesu mtikras dėl pačio akumo kokybės:lol:

Amperų dar nematavau , bet akumas bagažinėje, išsukai lemputę kad nedegtų atidarius, visvien apie 14 rodo, taim kiek suprantu tai ĮKROVIMAS IŠ GENERATORIAUS?Kai užvestas?

Kaip tiksliai pamatuoti iškrovą užgesijnus variklį?Turiu mintį amperiukus?

Kokie tolimesni veiksmai???:beer:
2017-11-09 09:12 algis rašė:norint patikrint įtampos ;vogimą; reikia testerį jungti nustačius jį ant amperų (dažniausiai būna skaičiukas 10A) o + jo laidą perdėt į kitą lizdą ir svarbiausiai NEATJUNGUS dar minusinės klemos, kad neatšoktų dar kokios maitinamos relės dėt testerio vieną gnybtą prie klemos, o kitą iš viršaus prie akumo - ir tik tada atsargiai nuimt klemą, kad nenutruktų grandinė, šiaip pats turiu tokias žnyples, kuriom tik apkabinus laidą rodo tuos amperus ir nereikia nieko atjunginėti
Ok, bet algi, aš abejoju ar tokiam"chalenger'iui"išviso įmanoma tą vogimą realiai pamatuoti, nes dalis elektronikių sitemų jame budi nooulatos o ktia dalis budėjime būna kokį pusvalandį, dar dalis kažkiek ilgiau o kai kurių atjungti neėmanoma

Manau gal įmanoma kažkaip patikrinti paties akumo stiprumą, ta prasme patikimumą ar jis tinkamai išlaiko įkrovą?Nes kai auto yra GPS sigmnalizacija+įmontuota Kasko signalizacija su atskiru komoiuku +akumu+tūrio ir judesio davikliais, krūva IMO ir t.t.visas salonas vairas su atmintim krūva procesorių vargu ar išeis pamatuoti realų vogimą, ir kas iš to kad TIKSLIAI NENUSTATYSIME KAS KONKREČIAI YRA TAS VAGIS...juk nepereisim 30 elektros procesorioukų, visų kilimėlių ir salono , pusės mašinos neardysim.Kažkada klausiau vienoj rimčiausių firmų, tai darbo būtų savaite mažiausiai.Ar kada bandėte žiūrėti elektros grandinę MB, BMW?Bent jau mercedesuose net senyvuose apie 25 visokių elektros blokelių...Aš manau kad čia kalta signalizacija ir TIKUOS KAD PAKAKS PRADŽIAI MASĖS ATJUNGĖJĄ ĮTAISYTI??

Vienžo net matuojant vogimą reikia kažkaip įsigudrint prieiti prie akumo, kadangi jis bagažinėje ir signalizacija realiai neveiks, nebudės...jei adara bagažinė, beliktų užspaiust sugnaliz.daviklius durelėse, bagažinėj ir ar po kapotu?

Kiek miliamperų turi rodyti jei akumas pergreit sėda pvz.įjungus radiją ar šviesas iri manau nieks npatras man...Na tai nakčiai nuėmiau klėmukus ir žiūrėsim kaipm šįryt rodys Voltažą
(2725 / +3)
2017-11-10 09:28
2017-11-09 09:01 rašė:Štai rezultatai, prie užvesto variklio rodo (šokinėja)apie 14VOLTŲ.

Padirbo tris minutes, nuėmiau gnybtus ir akumas rodo tik 12, 7
(kaip minėjau labai daug elektronikos automobilyje...

Laikinai atjungiau pliusą kad nebogtų elektros, nes neesu įsitikijnęs kad neiškraus
iki kito važiavimo, neesu mtikras dėl pačio akumo kokybės:lol:

Amperų dar nematavau , bet akumas bagažinėje, išsukai lemputę kad nedegtų atidarius, visvien apie 14 rodo, taim kiek suprantu tai ĮKROVIMAS IŠ GENERATORIAUS?Kai užvestas?

Kaip tiksliai pamatuoti iškrovą užgesijnus variklį?Turiu mintį amperiukus?

Kokie tolimesni veiksmai???:beer:
2017-11-09 09:12 algis rašė:norint patikrint įtampos ;vogimą; reikia testerį jungti nustačius jį ant amperų (dažniausiai būna skaičiukas 10A) o + jo laidą perdėt į kitą lizdą ir svarbiausiai NEATJUNGUS dar minusinės klemos, kad neatšoktų dar kokios maitinamos relės dėt testerio vieną gnybtą prie klemos, o kitą iš viršaus prie akumo - ir tik tada atsargiai nuimt klemą, kad nenutruktų grandinė, šiaip pats turiu tokias žnyples, kuriom tik apkabinus laidą rodo tuos amperus ir nereikia nieko atjunginėti
2017-11-10 08:01 rašė:Ok, bet algi, aš abejoju ar tokiam"chalenger'iui"išviso įmanoma tą vogimą realiai pamatuoti, nes dalis elektronikių sitemų jame budi nooulatos o ktia dalis budėjime būna kokį pusvalandį, dar dalis kažkiek ilgiau o kai kurių atjungti neėmanoma

Manau gal įmanoma kažkaip patikrinti paties akumo stiprumą, ta prasme patikimumą ar jis tinkamai išlaiko įkrovą?Nes kai auto yra GPS sigmnalizacija+įmontuota Kasko signalizacija su atskiru komoiuku +akumu+tūrio ir judesio davikliais, krūva IMO ir t.t.visas salonas vairas su atmintim krūva procesorių vargu ar išeis pamatuoti realų vogimą, ir kas iš to kad TIKSLIAI NENUSTATYSIME KAS KONKREČIAI YRA TAS VAGIS...juk nepereisim 30 elektros procesorioukų, visų kilimėlių ir salono , pusės mašinos neardysim.Kažkada klausiau vienoj rimčiausių firmų, tai darbo būtų savaite mažiausiai.Ar kada bandėte žiūrėti elektros grandinę MB, BMW?Bent jau mercedesuose net senyvuose apie 25 visokių elektros blokelių...Aš manau kad čia kalta signalizacija ir TIKUOS KAD PAKAKS PRADŽIAI MASĖS ATJUNGĖJĄ ĮTAISYTI??

Vienžo net matuojant vogimą reikia kažkaip įsigudrint prieiti prie akumo, kadangi jis bagažinėje ir signalizacija realiai neveiks, nebudės...jei adara bagažinė, beliktų užspaiust sugnaliz.daviklius durelėse, bagažinėj ir ar po kapotu?

Kiek miliamperų turi rodyti jei akumas pergreit sėda pvz.įjungus radiją ar šviesas iri manau nieks npatras man...Na tai nakčiai nuėmiau klėmukus ir žiūrėsim kaipm šįryt rodys Voltažą:smilewink:
gal kažko nesupratau, bet dėti masės išjungėją negera mintis šiuolaikinėm, juk čia ne koks GAZ51........ir šiaip nesuprantu, kas yra negerai Tavo atveju, ar nesuka gerai tas akumas ar kas, juk jie laiko apie 5-tą metelių ir to pakanka, pvz. mano po nakties rodo (nenuėmus klemų) apie 12.6 dar po paros jei nevažiuoju kažkur 12.5 vnž. sėda ir kažkur apie 12, 4V jau taip ir lieka ir nesuku galvos, nes nieko nepadarysiu, nors manau ir daryt nieko nereikia
(3558 / +1)
2017-11-10 12:00
2017-11-09 09:12 algis rašė:norint patikrint įtampos ;vogimą; reikia testerį jungti nustačius jį ant amperų (dažniausiai būna skaičiukas 10A) o + jo laidą perdėt į kitą lizdą ir svarbiausiai NEATJUNGUS dar minusinės klemos, kad neatšoktų dar kokios maitinamos relės dėt testerio vieną gnybtą prie klemos, o kitą iš viršaus prie akumo - ir tik tada atsargiai nuimt klemą, kad nenutruktų grandinė, šiaip pats turiu tokias žnyples, kuriom tik apkabinus laidą rodo tuos amperus ir nereikia nieko atjunginėti
2017-11-10 08:01 rašė:Ok, bet algi, aš abejoju ar tokiam"chalenger'iui"išviso įmanoma tą vogimą realiai pamatuoti, nes dalis elektronikių sitemų jame budi nooulatos o ktia dalis budėjime būna kokį pusvalandį, dar dalis kažkiek ilgiau o kai kurių atjungti neėmanoma

Manau gal įmanoma kažkaip patikrinti paties akumo stiprumą, ta prasme patikimumą ar jis tinkamai išlaiko įkrovą?Nes kai auto yra GPS sigmnalizacija+įmontuota Kasko signalizacija su atskiru komoiuku +akumu+tūrio ir judesio davikliais, krūva IMO ir t.t.visas salonas vairas su atmintim krūva procesorių vargu ar išeis pamatuoti realų vogimą, ir kas iš to kad TIKSLIAI NENUSTATYSIME KAS KONKREČIAI YRA TAS VAGIS...juk nepereisim 30 elektros procesorioukų, visų kilimėlių ir salono , pusės mašinos neardysim.Kažkada klausiau vienoj rimčiausių firmų, tai darbo būtų savaite mažiausiai.Ar kada bandėte žiūrėti elektros grandinę MB, BMW?Bent jau mercedesuose net senyvuose apie 25 visokių elektros blokelių...Aš manau kad čia kalta signalizacija ir TIKUOS KAD PAKAKS PRADŽIAI MASĖS ATJUNGĖJĄ ĮTAISYTI??

Vienžo net matuojant vogimą reikia kažkaip įsigudrint prieiti prie akumo, kadangi jis bagažinėje ir signalizacija realiai neveiks, nebudės...jei adara bagažinė, beliktų užspaiust sugnaliz.daviklius durelėse, bagažinėj ir ar po kapotu?

Kiek miliamperų turi rodyti jei akumas pergreit sėda pvz.įjungus radiją ar šviesas iri manau nieks npatras man...Na tai nakčiai nuėmiau klėmukus ir žiūrėsim kaipm šįryt rodys Voltažą:smilewink:
2017-11-10 09:28 algis rašė:gal kažko nesupratau, bet dėti masės išjungėją negera mintis šiuolaikinėm, juk čia ne koks GAZ51........ir šiaip nesuprantu, kas yra negerai Tavo atveju, ar nesuka gerai tas akumas ar kas, juk jie laiko apie 5-tą metelių ir to pakanka, pvz. mano po nakties rodo (nenuėmus klemų) apie 12.6 dar po paros jei nevažiuoju kažkur 12.5 vnž. sėda ir kažkur apie 12, 4V jau taip ir lieka ir nesuku galvos, nes nieko nepadarysiu, nors manau ir daryt nieko nereikia
As irgi nesupratau kas jam negerai akumas rimtas pritaikytas start stop sistemai reiskesi rimtas.Taip jei visa huine sujungta ( langu sedyniu syldimas ir pn) aisku kita ryta neuzkursi o jei biski krenta viskas ok
2017-11-11 11:39
Viskas teisingai bet kažkodėl iškrovė po savaitės stovėjimo.Įtariu signalizaciją arba dažnai knisa protą prie minuso laido yra įtampos lyginimo blokelis jis far tvirtinasibatskuru varžtu prie kėbulo masęs.KITU VARIJANTU NELABAI YRA nebent laisvų ranku iranga neoriginalas ar blogai uzsitrenkus buvo bagazine nes ten ta pati bybiene kaip mersuose: elektrinis bagaz.dangcio.liftas jei ranka ✋ uztrenki gali neuzsidaryt neuzspaust kontakto ypac jei nesureguliuotas dangtis po dazymo-isrinkimo .Bandysiu pamatuoti kas vyksta su amperiukais išimant saugiklius po viena jei kartosis bajeris bent zinočiau kas vagia reik bandyti pasikauscius kantrybe. GERAI KAD BEMSUOSE BAGAZINEJ IR DURYSE YRA SPYNĖLES NES KAI KURIUOSE MB NET JŲ NĖRA.Nesinorętų kad kur tokimoj kelionėj nusėstų

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai

Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Svetainėje naudojami slapukai, kurie padeda užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę. Slapukus galite bet kada atšaukti. DaugiauSutinku