Ar verta pirkti Alfa romeo 156 1.9jtd

Sukūrė Vartotojas 2011-07-18
2011-07-18 11:35
Sveiki noriu alfos 1.9jtd 156 gal galit kas turit pasakyt kas labiausiai jose byra ir kokios kainos tvarkymo girdejau nelaiko stabilizatoriai lb ir ar verta ja pirkti aciu ;]
2011-07-18 12:03
2011-07-18 11:35 rašė: Sveiki noriu alfos 1.9jtd 156 gal galit kas turit pasakyt kas labiausiai jose byra ir kokios kainos tvarkymo girdejau nelaiko stabilizatoriai lb ir ar verta ja pirkti aciu ;]
Tai nori, ar nezinai ar nori ir ko nori?
2011-07-18 12:08
Noriu bet jai ji ten bira kai visi kalba o daliu kainos tai tikrai dideles tai tada kazin ar reikia
2011-07-18 12:15
dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 12:23
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
Kad sitie varikliai neblogi, tai faktas(bet reikia ziureti kiekviena atveji atskirai).Klausimas, kodel dauguma 156 ir 166 alfonzu vazineja su issizergusiais galiniais ratais?Ka gali argumentuotai atsakyti, cia be jokiu emociju, grynai solidariai klausiu:)
2011-07-18 12:38
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 12:23 rašė: Kad sitie varikliai neblogi, tai faktas(bet reikia ziureti kiekviena atveji atskirai).Klausimas, kodel dauguma 156 ir 166 alfonzu vazineja su issizergusiais galiniais ratais?Ka gali argumentuotai atsakyti, cia be jokiu emociju, grynai solidariai klausiu:)
Geriau pradziai saves paklausk ka turi bendro 156 ir 166 galine pakaba?

O siaip nafig nepirkit tu alfu... ka visokiu passaasatu ir a4 nebeliko?
2011-07-18 13:47
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 12:23 rašė: Kad sitie varikliai neblogi, tai faktas(bet reikia ziureti kiekviena atveji atskirai).Klausimas, kodel dauguma 156 ir 166 alfonzu vazineja su issizergusiais galiniais ratais?Ka gali argumentuotai atsakyti, cia be jokiu emociju, grynai solidariai klausiu:)
o kodel BNV galiniai ratai issiskete ir kas antras tarska bevaziuodamas? nes yra vairuotojai ir vartotojai. Analogiskai ir su AR.
2011-07-18 14:18
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
Tai dabar jau AR patapo dievu masina, kuriai nebyra varikliai ir negenda turbos?:D
2011-07-18 16:08
BMW ratai buna issiskete todel kad gale stovi rektivine trauke kuri yra labai lanksi ta prasme trapi ji labai greit linksta todel buna issiskete ratai arba aisku keicia guoli ir ratu isvertimo nesusireguliuoja
2011-07-18 16:08
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 12:23 rašė: Kad sitie varikliai neblogi, tai faktas(bet reikia ziureti kiekviena atveji atskirai).Klausimas, kodel dauguma 156 ir 166 alfonzu vazineja su issizergusiais galiniais ratais?Ka gali argumentuotai atsakyti, cia be jokiu emociju, grynai solidariai klausiu:)
2011-07-18 12:38 rašė: Geriau pradziai saves paklausk ka turi bendro 156 ir 166 galine pakaba? :thumbup:

O siaip nafig nepirkit tu alfu... ka visokiu passaasatu ir a4 nebeliko?
Tikrai nereikia pasato ir ypac a4 audines nei uz ka neimciau alfa 100% geriau
2011-07-18 16:10
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
Cia tai tavo teisybe del tu po 20-30lt kinisku aisku jie nelaikys
2011-07-18 18:36
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 14:18 rašė: Tai dabar jau AR patapo dievu masina, kuriai nebyra varikliai ir negenda turbos?:D
jei bezdzione skaito instrukcija tada nebyra niekas.
4243 / 0
2011-07-18 18:43
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
tu ka nori pasakyt kas 30 000 tukst keiti stabilizatorius .na sutinku jai vien per duobes bet tai jau gan daznai
2011-07-19 09:10
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 18:43 naudingas rašė: tu ka nori pasakyt kas 30 000 tukst keiti stabilizatorius .na sutinku jai vien per duobes bet tai jau gan daznai
cia tau atrodo mazai? po vilniu malantis patikek manim...
2011-07-19 11:01
nu pvz orentyras pries 7 metus kai turejau mersa w124 nusipirkau tavrkiau is kart nupirkes tik galinius salenblokus nes buvo matos daug metu netvarkyta pravaziavau 40 000 k ir pardaviau bet taip ir nepakeiciau nei vieno stabilizatoriaus ir prieki nieks ten nesimaskatavo, o idomu kiek dar iki manes nuriedejo .vazinaujau pagrinde i vilniu ir dar pas mergas vienam kaime zvyrkeliu traku raj
2011-07-19 12:35
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 14:18 rašė: Tai dabar jau AR patapo dievu masina, kuriai nebyra varikliai ir negenda turbos?:D
1.9jtd tiek motoras, tiek ir turba be problemu sukasi 400-500kkm. Teisingai eksplotuojant! Ypac tai aktualu turbai, nes ir nauja galima per 40kkm uzpjaut, proto daug nereikia.
2011-07-19 12:48
2011-07-18 12:15 rašė: dalys kainuoja tiek pat kiek vokiskom, kai kurios dar pigesnes. motorai geri ir jiem niekas nebyra, jokios turbinos kaip cia kai kurie sneket moka. sudetingumo priekineje vaziuokleje yra, bet restauruoti nera brangu. ten po dvi sakes ant rato stovi, tai tik tiek. Stabilizatoriai byra tik tada kai perkama po 20-30lt kitajobu gamybos.normali 60-70lt tau laikis apie 30000km.
2011-07-18 12:23 rašė: Kad sitie varikliai neblogi, tai faktas(bet reikia ziureti kiekviena atveji atskirai).Klausimas, kodel dauguma 156 ir 166 alfonzu vazineja su issizergusiais galiniais ratais?Ka gali argumentuotai atsakyti, cia be jokiu emociju, grynai solidariai klausiu:)
2011-07-18 13:47 rašė: o kodel BNV galiniai ratai issiskete ir kas antras tarska bevaziuodamas? nes yra vairuotojai ir vartotojai. Analogiskai ir su AR.
Gerai, kad ne BMP.Jo, tas tai uzknisa , paciam teko pasidziaugti ir kolega turejo X5 tiek benz tiek diesel o kadaise buvo kruuuuts dzips ratai issizerge kas antro, mersu kai kuriu irgi vaizdzialis nekoks, apie alfonzus pezus ir citrikus kai kuriuos isvis pasisiaust galima, vnz 156 geriausia, patvariausia technika
2011-07-19 13:48
2011-07-18 12:23 rašė: Kad sitie varikliai neblogi, tai faktas(bet reikia ziureti kiekviena atveji atskirai).Klausimas, kodel dauguma 156 ir 166 alfonzu vazineja su issizergusiais galiniais ratais?Ka gali argumentuotai atsakyti, cia be jokiu emociju, grynai solidariai klausiu:)
2011-07-18 13:47 rašė: o kodel BNV galiniai ratai issiskete ir kas antras tarska bevaziuodamas? nes yra vairuotojai ir vartotojai. Analogiskai ir su AR.
2011-07-19 12:48 rašė: Gerai, kad ne BMP:shocking:.Jo, tas tai uzknisa , paciam teko pasidziaugti ir kolega turejo X5 tiek benz tiek diesel o kadaise buvo kruuuuts dzips ratai issizerge kas antro, mersu kai kuriu irgi vaizdzialis nekoks, apie alfonzus pezus ir citrikus kai kuriuos isvis pasisiaust galima, vnz 156 geriausia, patvariausia technika
patvariausia yra 155 AR
2011-07-19 13:50
2011-07-19 11:01 rašė: nu pvz orentyras pries 7 metus kai turejau mersa w124 nusipirkau tavrkiau is kart nupirkes tik galinius salenblokus nes buvo matos daug metu netvarkyta pravaziavau 40 000 k ir pardaviau bet taip ir nepakeiciau nei vieno stabilizatoriaus ir prieki nieks ten nesimaskatavo, o idomu kiek dar iki manes nuriedejo .vazinaujau pagrinde i vilniu ir dar pas mergas vienam kaime zvyrkeliu traku raj
matai as newaziuoju kol man pradeda per dantis kalent kas nors ir tada i serwisa waziuoju. pajunti wos palaisvejima ir tvarkaisi. tai po tokios prieziuros ir masina lengvai parduodi ir kitam zmogui lieka auto o ne jos likuciai. kaip kas supranta. Pvz mano tevas kaip ir tu, kol vapsie nesugenda kas nors tol nekreipia demesio. Cia yra totalus apsileidimas ir tokiem zmonem su masinom vazineti nelemta.
4243 / 0
2011-07-19 19:38
2011-07-19 11:01 rašė: nu pvz orentyras pries 7 metus kai turejau mersa w124 nusipirkau tavrkiau is kart nupirkes tik galinius salenblokus nes buvo matos daug metu netvarkyta pravaziavau 40 000 k ir pardaviau bet taip ir nepakeiciau nei vieno stabilizatoriaus ir prieki nieks ten nesimaskatavo, o idomu kiek dar iki manes nuriedejo .vazinaujau pagrinde i vilniu ir dar pas mergas vienam kaime zvyrkeliu traku raj
2011-07-19 13:50 rašė: matai as newaziuoju kol man pradeda per dantis kalent kas nors ir tada i serwisa waziuoju. pajunti wos palaisvejima ir tvarkaisi. tai po tokios prieziuros ir masina lengvai parduodi ir kitam zmogui lieka auto o ne jos likuciai. kaip kas supranta. Pvz mano tevas kaip ir tu, kol vapsie nesugenda kas nors tol nekreipia demesio. Cia yra totalus apsileidimas ir tokiem zmonem su masinom vazineti nelemta.
o ka galetum zomogui pasivadinusiam Mindaugas 424 patart kuris prie civicu sankabos temoj rase, cituoju: "galvoju darbui drozt apie 150000km i pusmeti kas gali islyst greiciausiai be kebulo ir kaladeliu?"
2011-07-19 19:54
Nu dėl tu stabiliku tai 30000km. mazoka. As pats sau AR 156 susidėjau poliuretaninius. Tai gavosi po 50LT. vienas. nu pokolkas 20000km. pramyniau tai jokio laisvumo tikrai dar niera, apie kazkoki barskiejima net nesneku. Siaip pritariu dar tai minčiau kad daug kas tvarko vaziuoklė kaip jau taip subyra kad net neina vaziuot. ir pasakoja kad nuvarė belenkiek km. ir nieko. Nu tik biski ten kazkas barska:)
4243 / 0
2011-07-19 21:04
mazoka arba pas alfas tikrai greit devisi arba jis nemoka per duobes ir gulincius mentus vazinet:)
2011-07-19 21:17
2011-07-19 21:04 naudingas rašė: mazoka arba pas alfas tikrai greit devisi arba jis nemoka per duobes ir gulincius mentus vazinet:)
Nu jo siaip normali detalė (ne kitaicas) per 30000 km. tikrai eišsidėvi.
2011-07-20 08:21
2011-07-19 11:01 rašė: nu pvz orentyras pries 7 metus kai turejau mersa w124 nusipirkau tavrkiau is kart nupirkes tik galinius salenblokus nes buvo matos daug metu netvarkyta pravaziavau 40 000 k ir pardaviau bet taip ir nepakeiciau nei vieno stabilizatoriaus ir prieki nieks ten nesimaskatavo, o idomu kiek dar iki manes nuriedejo .vazinaujau pagrinde i vilniu ir dar pas mergas vienam kaime zvyrkeliu traku raj
2011-07-19 13:50 rašė: matai as newaziuoju kol man pradeda per dantis kalent kas nors ir tada i serwisa waziuoju. pajunti wos palaisvejima ir tvarkaisi. tai po tokios prieziuros ir masina lengvai parduodi ir kitam zmogui lieka auto o ne jos likuciai. kaip kas supranta. Pvz mano tevas kaip ir tu, kol vapsie nesugenda kas nors tol nekreipia demesio. Cia yra totalus apsileidimas ir tokiem zmonem su masinom vazineti nelemta.
2011-07-19 19:38 naudingas rašė: o ka galetum zomogui pasivadinusiam Mindaugas 424 patart kuris prie civicu sankabos temoj rase, cituoju: "galvoju darbui drozt apie 150000km i pusmeti kas gali islyst greiciausiai be kebulo ir kaladeliu?"
greiciausiai gali islysti hemarojus subinej, tokiu atveju patartina vairuoti bet ka tik atsistojus.
2011-07-20 08:22
2011-07-19 19:54 rašė: Nu dėl tu stabiliku tai 30000km. mazoka. As pats sau AR 156 susidėjau poliuretaninius. Tai gavosi po 50LT. vienas. nu pokolkas 20000km. pramyniau tai jokio laisvumo tikrai dar niera, apie kazkoki barskiejima net nesneku. Siaip pritariu dar tai minčiau kad daug kas tvarko vaziuoklė kaip jau taip subyra kad net neina vaziuot. ir pasakoja kad nuvarė belenkiek km. ir nieko. Nu tik biski ten kazkas barska:)
poliuteranas yra nesamone, 156 ir taip standoka, o dar jei ir salenblokus sudedei poliuterana tai isvis trata
2011-07-20 12:15
Na aciu uz komentarus tikriausiai imsiu alfa :)
2011-07-20 15:04
2011-07-20 12:15 rašė: Na aciu uz komentarus tikriausiai imsiu alfa :)
sekmes, tik atmink kad normali kainuoja nuo 8k
2011-07-20 15:20
2011-07-19 19:54 rašė: Nu dėl tu stabiliku tai 30000km. mazoka. As pats sau AR 156 susidėjau poliuretaninius. Tai gavosi po 50LT. vienas. nu pokolkas 20000km. pramyniau tai jokio laisvumo tikrai dar niera, apie kazkoki barskiejima net nesneku. Siaip pritariu dar tai minčiau kad daug kas tvarko vaziuoklė kaip jau taip subyra kad net neina vaziuot. ir pasakoja kad nuvarė belenkiek km. ir nieko. Nu tik biski ten kazkas barska:)
2011-07-20 08:22 rašė: poliuteranas yra nesamone, 156 ir taip standoka, o dar jei ir salenblokus sudedei poliuterana tai isvis trata
Nu taip jis pastandina važiuokle, bet ilgaamžiškumas jo tai labai didelis. Sudiek i alfa poliuretaną tai pamirši važiuokle tvarkyti. Aš sau asmeniškai tai tik stabiliko ivores poliuretanines susidėjau. Tai nelabai pastebėjau ta sustandiejima. Bet jei viska sudėtum iš poliuretano tada taip skirtumas iškart pasijaustu. O temos autoriui irgi noriu pasakyt kad be 8000 lt. i AR156 dizeline net nesidairytu.

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti