Benzininiai purkstukai

Sukūrė Vartotojas 2019-01-31
2019-01-31 20:19
Sveiki, noriu paklausti kodel pas visus benzininius variklius yra pilnai elektroniniai purkstukai? O kokie jie paskirti duoda gal kuro padavima keicia? Net pas audi b4 1992 metu buvo jau pilnai elektroniniai purkstukai benzininiams varikliams o vat dyzeliniai buvo patvaresni su mechaniniais, kodel negalejo deti ir benzininiams mechaninius?
2019-01-31 20:21
2019-01-31 20:19 rašė: Sveiki, noriu paklausti kodel pas visus benzininius variklius yra pilnai elektroniniai purkstukai? O kokie jie paskirti duoda gal kuro padavima keicia? Net pas audi b4 1992 metu buvo jau pilnai elektroniniai purkstukai benzininiams varikliams o vat dyzeliniai buvo patvaresni su mechaniniais, kodel negalejo deti ir benzininiams mechaninius?
O jeigu dujos yra tai kaip suprantu yra dedami isvis atskiri purkstukai?
2019-01-31 23:32
2019-01-31 20:19 rašė: Sveiki, noriu paklausti kodel pas visus benzininius variklius yra pilnai elektroniniai purkstukai? O kokie jie paskirti duoda gal kuro padavima keicia? Net pas audi b4 1992 metu buvo jau pilnai elektroniniai purkstukai benzininiams varikliams o vat dyzeliniai buvo patvaresni su mechaniniais, kodel negalejo deti ir benzininiams mechaninius?
2019-01-31 20:21 rašė: O jeigu dujos yra tai kaip suprantu yra dedami isvis atskiri purkstukai?
Taip (dėl kitų purkštukų dujoms). Tavo klausymas kodėl yra dedami pilnai elektroniniai purkštukai yra paprastas, nes nėra kito kelio kaip juos kontroliuoti, Dyzeliams paduodamas kuras yra siurbliu ir tam tikru momentu ( viskas priklauso nuo to, koks degimas yra siurblio ( jį suka pagrindinis variklio diržas, todėl intervalai kartojasi), o benzinui yra paprastas el. siurbliukas bake, kuris visada duoda kurą į purkštukus ir variklio kompas pajunginėja benzino kuro purkštukus ir taip įpurškia kuro.
7646 / 0
2019-02-01 01:39
2019-01-31 20:19 rašė: Sveiki, noriu paklausti kodel pas visus benzininius variklius yra pilnai elektroniniai purkstukai? O kokie jie paskirti duoda gal kuro padavima keicia? Net pas audi b4 1992 metu buvo jau pilnai elektroniniai purkstukai benzininiams varikliams o vat dyzeliniai buvo patvaresni su mechaniniais, kodel negalejo deti ir benzininiams mechaninius?
buvo kazkada mechanines benzino ipurskimo sistemos.Ir netgi gana ilgai.Pvz pas MB netgi iki kokiu 92m., pas audi irgi panasiai.Visu situ sistemu bendras trukumas-mechaniniai daliu rysiai.Ta prasme, kad nebuvo elektriniu davikliu arba ju nebuvo tiek kiek mums suprantama siandien.Be to, tokios sistemos nepasizymejo ilgaamziskumu ir tinkamumu remontui.Pvz Jetronic sistemos pas audi.Varikliai 2.3, 2.0 penkiu cilidru, labai labai seni 1.8, 2.1.Pasikeite eko reikalavimai, atsirado patobulinimu.Dyzeliai buvo apdovanoti CR sistemom gal nuo kokiu 2005m. toyotos, nuo 08 ar 09m.vagenai.Cia tai tikrai del eko normu.Padidejo galia, varikliu sukimo momentas ir atsirado borto kompai, kurie ne tik kuro sanaudas rodo, tas jau buvo dar pas golpa mk2 gti versijoj, pas gereniu ispyldymu pasatus....Niekas nestovi vietoje.Kai tik bus sukurtos tobulesnes baterijos, visa tai po truputi irgi eis i istorija.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2019-02-01 11:26
2019-01-31 20:19 rašė: Sveiki, noriu paklausti kodel pas visus benzininius variklius yra pilnai elektroniniai purkstukai? O kokie jie paskirti duoda gal kuro padavima keicia? Net pas audi b4 1992 metu buvo jau pilnai elektroniniai purkstukai benzininiams varikliams o vat dyzeliniai buvo patvaresni su mechaniniais, kodel negalejo deti ir benzininiams mechaninius?
2019-02-01 01:39 maumas rašė: buvo kazkada mechanines benzino ipurskimo sistemos.Ir netgi gana ilgai.Pvz pas MB netgi iki kokiu 92m., pas audi irgi panasiai.Visu situ sistemu bendras trukumas-mechaniniai daliu rysiai.Ta prasme, kad nebuvo elektriniu davikliu arba ju nebuvo tiek kiek mums suprantama siandien.Be to, tokios sistemos nepasizymejo ilgaamziskumu ir tinkamumu remontui.Pvz Jetronic sistemos pas audi.Varikliai 2.3, 2.0 penkiu cilidru, labai labai seni 1.8, 2.1.Pasikeite eko reikalavimai, atsirado patobulinimu.Dyzeliai buvo apdovanoti CR sistemom gal nuo kokiu 2005m. toyotos, nuo 08 ar 09m.vagenai.Cia tai tikrai del eko normu.Padidejo galia, varikliu sukimo momentas ir atsirado borto kompai, kurie ne tik kuro sanaudas rodo, tas jau buvo dar pas golpa mk2 gti versijoj, pas gereniu ispyldymu pasatus....Niekas nestovi vietoje.Kai tik bus sukurtos tobulesnes baterijos, visa tai po truputi irgi eis i istorija.
Bet dar noriu paklausti jeigu benzininiam varikliui irgi gali sugesti purkstukas ipurskimo elektroninia dalis? Gerai zinau, kad dyzeliams su elektriniu valdymo sugenda ir tada traukos nebuna o kaip benzininiams pasireiskia?
2019-02-01 11:28
Ar benzininiams oto varikliams diagnostikos atlikimo metu ziurint pagal gyvus parametrus ar galima pamatyti gedimus? Dyzeliams zinau eina.
2019-02-01 11:40
2019-02-01 11:28 rašė: Ar benzininiams oto varikliams diagnostikos atlikimo metu ziurint pagal gyvus parametrus ar galima pamatyti gedimus? Dyzeliams zinau eina.
Bet kokie ankciau laikai geri budavo varikliai dyzelinai budavo su mechaniniu ipurskimu, net siurblys budavo su troseliu va ten istikruju nebudavo kam gesti ir dar dabar kiti zmones vazineja su tokiom masinos, o tos naujos masinos nieko gero visi tie commoon rail nesamone tenais kiek ten elektros
1829 / 0
2019-02-01 12:07
2019-02-01 11:28 rašė: Ar benzininiams oto varikliams diagnostikos atlikimo metu ziurint pagal gyvus parametrus ar galima pamatyti gedimus? Dyzeliams zinau eina.
2019-02-01 11:40 rašė: Bet kokie ankciau laikai geri budavo varikliai dyzelinai budavo su mechaniniu ipurskimu, net siurblys budavo su troseliu va ten istikruju nebudavo kam gesti ir dar dabar kiti zmones vazineja su tokiom masinos, o tos naujos masinos nieko gero visi tie commoon rail nesamone tenais kiek ten elektros
jei niekur nevaziuot tai tavo tiesa, bet vien del kuro sanaudu paemus panasaus galingumo "tavo epochos" masinos dvigubai daugiau sriebe kuro, o jei per metus pravaziuoji 50tkm susitaupo solidzia suma....o sakai nebuvo kam gest, kad ir kaip nebutu kam gest, bet yra variklio resursas, ir betkokiam varikliui ateina laikas ji remontuot
2019-02-01 16:03
https://www.davitasauto.lt/ pasiklauskit

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Jei turite klausimų arba pasiūlymų, rašykite mums čia. Palikite savo kontaktus ir komentarą žemiau esančioje formoje. Stengsimės atsakyti kuo greičiau. Mūsų darbo laikas I-V 09:00 - 17:00.
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
Šie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti