Corolla Verso, nepraeina tech. per didelis CO

Sukūrė Pavel 2021-04-15
(9 / +1)
2021-04-15 00:38
Sveiki kolegos.
Tokia situacija su mano Toyotele. 2002, 1.8l, benzinas. Didelis CO kiekis, kai paspaudzia ant gazo tai ir padumija gerai, baisus dvokas. Ant tusciu apsuku i norma is biedos telpa bet ant >2000 rpm virsija nejuokingai, jei gali buti tik 0.2 tai pas mane 4.6. O pakeista daug kas duslintuvas, katalizatorius, abu lambda zondai, oro filtras, alyva, zvakes. Meginau ir E85 pilti ir Neste 98, ne ka padejo. Oro mases davyklis gerai rodo apie 2 gr. Lambda irgi gyvi buvo bet nusprendziau i naujus iskeisti. Katalizatoriu isidejau Dieze (Vilniuje). Nezinau ka dar besugalvoti, kruva mechaniku apskambinau bet kai jie suzino, kad pas mane ne visu mylimas dyzelis, o kosminiu erdvielaiviu technologijomis veikiantis benzininis variklis - uzjaucia ir nieko negali padeti.
Nebent alyvos ziedu keitimas padetu bet ir tai negarantas, o kapitalinis variklio remontas turbut kainuotu kaip pats auto. Tiesiog niekas nenori apsiimti. Pats variklis gan retas Lietuvoje, vienas sake, kad uz toki mokejo apie 500 eur.
Gal kam buvo panasi situacija?
Ant visu cilindru kompresija apie 11 bar, virs 150 psi. Valgo alyva, apie 700 ml/1000km.
Vat kaip nutiko, kai norejau saziningai tech. pereiti.
(7541 / +3)
2021-04-15 01:14
del senatves pasene voztuvu koteliu sandarikliai?
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(2459 / +1)
2021-04-15 06:40
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.autoera.lt%2Flt%2Fproduct%2F311036%2FK2-ALB10917-Priedas-alyvai&psig=Bl&ust=0&source=images&cd=vfe&ved=0CA0QjhxqFwoTCMCtuNap_-ABAD
Aš naudodavau šita kai buvo panaši situacija.Tepalo padarom minimalia norma ir isipilam medučio.
(2459 / +1)
2021-04-15 06:46
Dar gali buti, kad blogai veikia faziu reguliatorius.
https://gtshina.ru/lt/narusheniya-i-shtrafy/gde-nahoditsya-vvti-klapan-i-kak-ego-proverit-v-tec-vanos-i-vvt-i-kak-zhe-oni-vse-rabotayut/
(7541 / +3)
2021-04-15 10:23
2021-04-15 06:46 Warsztat rašė:Dar gali buti, kad blogai veikia faziu reguliatorius.
https://gtshina.ru/lt/narusheniya-i-shtrafy/gde-nahoditsya-vvti-klapan-i-kak-ego-proverit-v-tec-vanos-i-vvt-i-kak-zhe-oni-vse-rabotayut/
tai variklio garsas butu nekazka.Be to, kad reguliatorius numirtu, reikia tepalu nekeist puse gyvenimo.Nu ir siaip tie vanusai efektyvus prie sukiu nuo kokiu 3trpm.Nuemus galvos dangteli paaisketu.Jei ten svaru, tai mazai tikimybes, kad vanusas mires.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2021-04-15 21:24
matuot benzo magistralej slegi , gal kazkas su slegiu blogai , gal pukstukai uzsinese ir blogai purskia, plaut puktukus su specialiais plovikliais, oro srauto , oro temp matuokliai, kaip supratau tikrinti, nezinau kaip ten valdos vanusas, bet dazniausia jis valdomas elektronika, tai ta elektronika reiktu irgi pasitikrint ...
bet siaip pagalvojus , jeigu dumina, tai ta co gali del tepalu rodyt , jeigu antras skaicius, vadinamoji liamda reiksme savo ribose, o tik co per didelis , tai garantuotai tepalas sudegdamas uzkelia co kieki , ipili gero meducio ir bandai is naujo praeit
(7541 / +3)
2021-04-15 23:25
2021-04-15 21:24 Kazys rašė:matuot benzo magistralej slegi , gal kazkas su slegiu blogai , gal pukstukai uzsinese ir blogai purskia, plaut puktukus su specialiais plovikliais, oro srauto , oro temp matuokliai, kaip supratau tikrinti, nezinau kaip ten valdos vanusas, bet dazniausia jis valdomas elektronika, tai ta elektronika reiktu irgi pasitikrint ...
bet siaip pagalvojus , jeigu dumina, tai ta co gali del tepalu rodyt , jeigu antras skaicius, vadinamoji liamda reiksme savo ribose, o tik co per didelis , tai garantuotai tepalas sudegdamas uzkelia co kieki , ipili gero meducio ir bandai is naujo praeit
kai tik ipils to medaus, tai bus priespaskutinis veiksmas:)Paskutinis bus variklio ismetimas i siukslyna.Jei niekada nekeistos gumytes ant voztuvu koteliu, tai 100proc pirmiausiai reiketu jas pasikeist.Jos bus iki stiklo bukles sukieteje.As tai taip daryciau
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(1803 / +1)
2021-04-15 23:44
2021-04-15 21:24 Kazys rašė:matuot benzo magistralej slegi , gal kazkas su slegiu blogai , gal pukstukai uzsinese ir blogai purskia, plaut puktukus su specialiais plovikliais, oro srauto , oro temp matuokliai, kaip supratau tikrinti, nezinau kaip ten valdos vanusas, bet dazniausia jis valdomas elektronika, tai ta elektronika reiktu irgi pasitikrint ...
bet siaip pagalvojus , jeigu dumina, tai ta co gali del tepalu rodyt , jeigu antras skaicius, vadinamoji liamda reiksme savo ribose, o tik co per didelis , tai garantuotai tepalas sudegdamas uzkelia co kieki , ipili gero meducio ir bandai is naujo praeit
del kuro sistemos tepalu navalgys.....o 700/tkm yra daugoka...tikriausiai voztuvu gumos labai suketejusios....dar seimininkui klausymas koks tepalas supyltas?gal sintetika?tai tikrai perskystas tokiu atvieju
(2459 / +1)
2021-04-16 06:37
2021-04-15 21:24 Kazys rašė:matuot benzo magistralej slegi , gal kazkas su slegiu blogai , gal pukstukai uzsinese ir blogai purskia, plaut puktukus su specialiais plovikliais, oro srauto , oro temp matuokliai, kaip supratau tikrinti, nezinau kaip ten valdos vanusas, bet dazniausia jis valdomas elektronika, tai ta elektronika reiktu irgi pasitikrint ...
bet siaip pagalvojus , jeigu dumina, tai ta co gali del tepalu rodyt , jeigu antras skaicius, vadinamoji liamda reiksme savo ribose, o tik co per didelis , tai garantuotai tepalas sudegdamas uzkelia co kieki , ipili gero meducio ir bandai is naujo praeit
2021-04-15 23:25 maumas rašė:kai tik ipils to medaus, tai bus priespaskutinis veiksmas:)Paskutinis bus variklio ismetimas i siukslyna.Jei niekada nekeistos gumytes ant voztuvu koteliu, tai 100proc pirmiausiai reiketu jas pasikeist.Jos bus iki stiklo bukles sukieteje.As tai taip daryciau
Nuo kada medus kenkia neturbininiam varikliui?
Tai tera tirstas tepalas laikinai sumazinantis tepalo deginima, net kompresija pakyla truputi.
(7541 / +3)
2021-04-16 10:25
2021-04-15 21:24 Kazys rašė:matuot benzo magistralej slegi , gal kazkas su slegiu blogai , gal pukstukai uzsinese ir blogai purskia, plaut puktukus su specialiais plovikliais, oro srauto , oro temp matuokliai, kaip supratau tikrinti, nezinau kaip ten valdos vanusas, bet dazniausia jis valdomas elektronika, tai ta elektronika reiktu irgi pasitikrint ...
bet siaip pagalvojus , jeigu dumina, tai ta co gali del tepalu rodyt , jeigu antras skaicius, vadinamoji liamda reiksme savo ribose, o tik co per didelis , tai garantuotai tepalas sudegdamas uzkelia co kieki , ipili gero meducio ir bandai is naujo praeit
2021-04-15 23:25 maumas rašė:kai tik ipils to medaus, tai bus priespaskutinis veiksmas:)Paskutinis bus variklio ismetimas i siukslyna.Jei niekada nekeistos gumytes ant voztuvu koteliu, tai 100proc pirmiausiai reiketu jas pasikeist.Jos bus iki stiklo bukles sukieteje.As tai taip daryciau
2021-04-16 06:37 Warsztat rašė:Nuo kada medus kenkia neturbininiam varikliui?:p
Tai tera tirstas tepalas laikinai sumazinantis tepalo deginima, net kompresija pakyla truputi.
tai ir pilk pats, kokios bedos?Tai yra priemone "apifist artima savo".t.y. pirkeja ir nieko daugiau.Ilgalaikis poveikis yra mirtis.Vien del to, kad klampumas nera tas, kas numatyta, del to cirkuliacija tepalo nera tokia kokia turi buti.
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
2021-04-16 10:47
blogiausias dalykas , kas gali atsitikt nuo medaus , tai pridegt ziedai, ir siaip aplink stumokli degesiu padauget , nes sunkiau nubega ir prikepa (neskaitant turbinos) , tai tiesiog prasivarai tech , o veliau pasidarai tepalu keitima ir ipili tepalus su degesius plaunanciais priedais, viskas issiplaus ir to medaus, kaip nebuve...
del tepalu valgymo, man gumeliu keitimas niekad nepadare stebuklo, nes kad ir kokios tos voztuvo gumetes, ten tepalo prasiskverbimai buna juokingi , nes tarpeliai tarp voztuvu ir ivoriu tokie mazuciai, kad to tepalo prasiskverbia mikrogramai ir jo siaip ir turi prasiskverbt , nes kitaip nesiteptu voztuvas ivorese , realiai net be tu gumeliu variklis dirbtu tvarkingai su truputeliu melsvo dumelio
jeigu eda tepalus litrais visad , nu 99% atveju buna , kad tepalu nebenuvalo nuo cilindro sieneliu, tai arba prikepe ziedai ir uzkepusio skylutes po tepaliniais ziedais ir tepalas nebenubega, labai subraizytos cilindru sieneles ir tepaliniai ziedai nebesugena tepalu valyt, kritiskai sudile tepaliniai ziedai , o pati dazniausia priezastis -cilindru sieneles labai nudilusios ir tarpai tarp stumoklio ir cilindro stipriai padideje ir tepaliniai ziedai nebepajegia valyt sieneliu

(7541 / +3)
2021-04-16 10:52
savininkas raso, kad po 11 ar kiek kompresija, tai gal ziedai dar neprikepe.Siaip, tai i kalendoriu pasiziuri ir pretenzijos masinai baigiasi:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(2459 / +1)
2021-04-16 18:24
2021-04-15 23:25 maumas rašė:kai tik ipils to medaus, tai bus priespaskutinis veiksmas:)Paskutinis bus variklio ismetimas i siukslyna.Jei niekada nekeistos gumytes ant voztuvu koteliu, tai 100proc pirmiausiai reiketu jas pasikeist.Jos bus iki stiklo bukles sukieteje.As tai taip daryciau
2021-04-16 06:37 Warsztat rašė:Nuo kada medus kenkia neturbininiam varikliui?:p
Tai tera tirstas tepalas laikinai sumazinantis tepalo deginima, net kompresija pakyla truputi.
2021-04-16 10:25 maumas rašė:tai ir pilk pats, kokios bedos?Tai yra priemone "apifist artima savo".t.y. pirkeja ir nieko daugiau.Ilgalaikis poveikis yra mirtis.Vien del to, kad klampumas nera tas, kas numatyta, del to cirkuliacija tepalo nera tokia kokia turi buti.
Tai ir apipisinek savo artima.Svarbu technikinei nedumyti, po technikines galima pasikeist tepala, bet tu per gudras, kad tai suprast.Tepalo siurblys gali pompuoti ir klampesni tepala, bet tu gi tikrai zinai, kad taip negali buti nes tai priestarauja tavo isitikinimams.
(9 / +1)
2021-04-17 01:01
Aciu uz atsakymus. Rytoj vel vaziuosiu i i tech. patikra, jau paimiau vienos dienos leidima. Esu ipiles 10W-40 alyvos, tos rekomenduoto K2 medaus, oro filtra issemes. Jauciu, kad nepraeis bet idomu, ant kiek dumingumas ir CO sumazes. Pranesiu.
Del tu salniku keitimo, tai jau ne vienas mechanikas sake, kad ant Toyotu ju keitimas niekada nepadejo. Vienas siule keisti juos uz 350 eu, kitu nuomone tai butu pinigu ismetimas i bala. Nekokybiski ziedai yra ju liga. Vienas mechas net sako, kad tokios masinos jau seniausiai i Kazachstana issiustos. Speju, preitas savininkas uz pinigus praejo, tad si beda atiteko man. O uz "pinigus" niekas nenori apsiimti, nes i sistema jau uzfiksuotas, o jau vaziuosiu 5 karta.
O gali buti, kad pompa per daug degalu paduoda? Short time fuel trim pas mane apie 2%.
(2459 / +1)
2021-04-17 07:29
2021-04-17 01:01 Pavel rašė:Aciu uz atsakymus. Rytoj vel vaziuosiu i i tech. patikra, jau paimiau vienos dienos leidima. Esu ipiles 10W-40 alyvos, tos rekomenduoto K2 medaus, oro filtra issemes. Jauciu, kad nepraeis bet idomu, ant kiek dumingumas ir CO sumazes. Pranesiu.
Del tu salniku keitimo, tai jau ne vienas mechanikas sake, kad ant Toyotu ju keitimas niekada nepadejo. Vienas siule keisti juos uz 350 eu, kitu nuomone tai butu pinigu ismetimas i bala. Nekokybiski ziedai yra ju liga. Vienas mechas net sako, kad tokios masinos jau seniausiai i Kazachstana issiustos. Speju, preitas savininkas uz pinigus praejo, tad si beda atiteko man. O uz "pinigus" niekas nenori apsiimti, nes i sistema jau uzfiksuotas, o jau vaziuosiu 5 karta.
O gali buti, kad pompa per daug degalu paduoda? Short time fuel trim pas mane apie 2%.
Pompa tik pompuoja kura, visa darba atlieka kompiuteris valdantis purkštukus.Sėkmės.
(9 / +1)
2021-04-18 00:22
Nesekminga diena isejo, atvaziavau i Lentvario g. apie puse astuoniu ir jau eile buvo ant geru 3h, jei ne ilgiau. Apsisukau ir nuvaziauvau atgal. Dar buvau pas gariuninius auto prekiautojus uzvaziaves, galvojau, gal jie ka gero patars. Aha, vienas isjuoke, kad neduok Dieve su tais benzais, vien problemos, todel tik dyzeliais prekiauja. Sako, arba taisyk (kas neapsimoka) arba per skelbimus, kas daugiausia duos. Kitas irgi panasios nuomones bet buvo diplomatiskesnis. Kaip suprantu, kol vaziuoja benzas tai gerai bet kai problemos prasideda su kuro sistema - jau geriau dyzeli tureti, bent mechanikai juose nusimano ir zino kaip ka ispresti. O tas benzinas kaip kosminis laivas.
Beje, buvau ant kvailio isistates MAF sensoriu nuo Yaris maziuko, tai greiciausiai per ji dar klaida ismete - P0172: System Too Rich (Bank 1). Jau virsijo -17%. Dabar vel sena perdejau.
O jei pardavineti auto, kur geriausia kaina gauciau?
(1803 / +1)
2021-04-18 03:24
2021-04-18 00:22 Pavel rašė:Nesekminga diena isejo, atvaziavau i Lentvario g. apie puse astuoniu ir jau eile buvo ant geru 3h, jei ne ilgiau. Apsisukau ir nuvaziauvau atgal. Dar buvau pas gariuninius auto prekiautojus uzvaziaves, galvojau, gal jie ka gero patars. Aha, vienas isjuoke, kad neduok Dieve su tais benzais, vien problemos, todel tik dyzeliais prekiauja. Sako, arba taisyk (kas neapsimoka) arba per skelbimus, kas daugiausia duos. Kitas irgi panasios nuomones bet buvo diplomatiskesnis. Kaip suprantu, kol vaziuoja benzas tai gerai bet kai problemos prasideda su kuro sistema - jau geriau dyzeli tureti, bent mechanikai juose nusimano ir zino kaip ka ispresti. O tas benzinas kaip kosminis laivas.
Beje, buvau ant kvailio isistates MAF sensoriu nuo Yaris maziuko, tai greiciausiai per ji dar klaida ismete - P0172: System Too Rich (Bank 1). Jau virsijo -17%. Dabar vel sena perdejau.
O jei pardavineti auto, kur geriausia kaina gauciau?
kasko apdrausk ir sudauzyk
(9 / +1)
2021-04-18 09:26
2021-04-18 00:22 Pavel rašė:Nesekminga diena isejo, atvaziavau i Lentvario g. apie puse astuoniu ir jau eile buvo ant geru 3h, jei ne ilgiau. Apsisukau ir nuvaziauvau atgal. Dar buvau pas gariuninius auto prekiautojus uzvaziaves, galvojau, gal jie ka gero patars. Aha, vienas isjuoke, kad neduok Dieve su tais benzais, vien problemos, todel tik dyzeliais prekiauja. Sako, arba taisyk (kas neapsimoka) arba per skelbimus, kas daugiausia duos. Kitas irgi panasios nuomones bet buvo diplomatiskesnis. Kaip suprantu, kol vaziuoja benzas tai gerai bet kai problemos prasideda su kuro sistema - jau geriau dyzeli tureti, bent mechanikai juose nusimano ir zino kaip ka ispresti. O tas benzinas kaip kosminis laivas.
Beje, buvau ant kvailio isistates MAF sensoriu nuo Yaris maziuko, tai greiciausiai per ji dar klaida ismete - P0172: System Too Rich (Bank 1). Jau virsijo -17%. Dabar vel sena perdejau.
O jei pardavineti auto, kur geriausia kaina gauciau?
2021-04-18 03:24 wagen rašė:kasko apdrausk ir sudauzyk
19 metu senumo auto? Like, duh, bruh.
2021-04-18 14:14
priduok ta tajuota i metalo skupke, gausi 1000eu ismokos ir nusipirk dvirati.
(9 / +1)
2021-04-18 17:15
2021-04-18 14:14 Robertas rašė:priduok ta tajuota i metalo skupke, gausi 1000eu ismokos ir nusipirk dvirati.
Siuo metu sios akcijos nera. Kazka kito machinuoja.
(9 / +1)
2021-04-21 22:44
Technikine praeita. Kita karta ko gero geriau dyzeli pirksiu arba iskart tikrinsiu benzinine CO parodimus pries pirktadamas. Dziugu, kad sis kosmaras, toks nedidelis, pasibaige. :)
Aciu uz patarimus ir pagalba. :)
(7541 / +3)
2021-04-22 03:37
2021-04-21 22:44 Pavel rašė:Technikine praeita. Kita karta ko gero geriau dyzeli pirksiu arba iskart tikrinsiu benzinine CO parodimus pries pirktadamas. Dziugu, kad sis kosmaras, toks nedidelis, pasibaige. :)
Aciu uz patarimus ir pagalba. :)
To laikmecio toyotos 1.8 95kw varikliai turejo gamintojo pripazinta broka del ziedu.Veliau kaip ir istaise.Pasidomejau:)
https://www.youtube.com/watch?v=zGhwoF4H3JA
(9 / +1)
2021-04-22 08:03
Taip, ta zinau. Tai net naudota visa varikli butu rizikinga.
Svarbiausia, kad beda issiprende.
2021-04-22 10:34
Pavel, dabar gali duoti man patarima :)
Pas mane 2004m. 1.8 benzinas tik mašina avensis. Jau kokius 5 metus meta katalizatoriaus efektyvumo klaida, nieko nedarydavau, tik pries technikine istrindavau klaida, kad check'as nedegtu, ir praeidavo be problemu. Pries metus isidejau apgavika ant antro lambda, kur uz katalizatoriaus, kad nemestu checko, ramiai sau vazinejau metus. Anksciau tepalo valgydavo 1-2 ltr per 10k km, paskutinius pora metu padidejo iki 5-6 ltr / 10k km, tačiau variklis dirba, gerai, visiskai nedūmina.
Dabar bandau eit technikine, CO - 1, 8 (turi buti iki 0, 3), lambda 0, 95 (turi buti 0, 97-1, 03).
Man iškart mintis, kad cia tas apgavikas kaltas, skambinau ten kur ji idejo, sako jis co ir lambdos neitakoja.. Tada kitam servise irgi sako apgavikas ne prie ko, cia viskas del pasibaigusio katalizatoriaus, reik keist..
Tada paklauses patarimu issivaliau gazo sklende, oro srauto matuokle, gerai pakaitines masina ant apsuku bandau vel praeit. si karta lambda papuola i normos ribas - 0, 98, tačiau CO visvien minimaliai virsija 0, 7.
Gal zinot kas ar gali būti cia del to apgaviko? ar cia atsispindi tepalo valgymas, nors jokiu dumu ant apsuku variklis nemeta?
Ar bandyt su daktaru ir be oro filtro eit kaip Pavel, ar dar kokių minciu butų?
(2459 / +1)
2021-04-22 16:59
2021-04-22 08:03 Pavel rašė:Taip, ta zinau. Tai net naudota visa varikli butu rizikinga.
Svarbiausia, kad beda issiprende.
Medus padėjo..?
(9 / +1)
2021-04-23 00:17
2021-04-22 08:03 Pavel rašė:Taip, ta zinau. Tai net naudota visa varikli butu rizikinga.
Svarbiausia, kad beda issiprende.
2021-04-22 16:59 Warsztat rašė:Medus padėjo..?
Sunkesne alyva ir medus kiek padejo. Bet ne ant tiek, kad atitiktu riba. Teko pasinaudoti kitu budu, zodziu, ivyko stebuklas...
(2459 / +1)
2021-04-23 06:13
Maumas matyt žvakutę bažnyčioi uždegė....
(9 / +1)
2021-04-23 10:23
2021-04-23 06:13 Warsztat rašė:Maumas matyt žvakutę bažnyčioi uždegė....
(9 / +1)
2021-04-23 10:25
2021-04-23 06:13 Warsztat rašė:Maumas matyt žvakutę bažnyčioi uždegė....
Vien zvakutes uzdegti nepadetu...

Jūsų žinutė

Klausimai ir komentarai
Gerb. klientai, neradę atsakymų į Jus dominančius klausimus Pagalba skiltyje, prašome kreiptis į mus, į Jūsų klausimus mielai atsakysime darbo metu I-V 09:00 - 17:00. Palikite savo išsamų komentarą bei savo kontaktus žemiau esančioje formoje.
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti
iŠie duomenys reikalingi tam, kad mes galėtumėm su jumis susisiekti