Priklausoma (14)
Paieška forume
Pranešimai | Atsakymai | Autorius | |
---|---|---|---|
e38 dyzelis 3l ar benzas/dujos 2.8?
Ir dar klausikas e38 galinr pakaba priklausoma ar ne?
|
21 |
15-01-31 |
|
vw Vento 1.9 TD
Taigi pasat b3 gale irgi vaziuokle priklausoma, ar as klystu?
|
83 |
10-10-27 |
|
audi b4 ar bmw 318i
as sneku apie priklausoma pakaba o tu sneki apie pievas
|
56 |
naudinga..
11-08-22 |
|
priklausoma ar nepriklausoma
taigi kas nusimano apie vaziuokles tas pasakys kuri vaziuokle yra geresne, priklausoma ar nepriklausoma?
|
3 |
13-04-01 |
|
Ka patarsit pirkti(golfa,opel ar ford) markes automobili?
nu zvyrkeliais patarciau audine su priklausoma vaziuokle ar pasata arba koki kita trandaleta su paprasta priklausoma galine vaziuokle jai tau rupi pigumas , nes vistiek daznai teks krapstytis prie vaziukleso del stabilumo , arba kad plaukti per zvyrkeli tai tada peugeota citroena, mersa 124 bet uz uz du gabalus gausis vargani benzai taip kad geriau imi vagena ir maziau paskiau kaltinsi mane.as imciau tvarkinga hidraulini citroena arba 124 mersa nes jie plaukia per zvyrkelius
|
60 |
naudinga..
11-09-09 |
|
Noreciau pagalbos
Sveiki, Noreciau kad padetumet man su auto pakabu tipais, kokie automobiliai turi tokias pakabas: nepriklausoma, priklausoma, lingine, spiruokline, torsionine, pneumatines, hidropneumatine pakaba. Butu gerai kad isvardintumete bent po tris auto. ir noreciau suznot asmenine nuomone kuriai skiriate daugiau + o kuriai daugiau -.
|
2 |
11-09-19 |
|
vw Vento 1.9 TD
Pirk ta vento ir nesikrauk, jokio skirtumo ar passat, golf3 ar vento, tas pats, tik man vento graziau ir solidziau atrodo kebulas. Gale tiltas stovi priklausoma pakaba, nieko blatno, nieko blogo, ir gero nieko, kartais balkio ivores pakeisi, stabdziai, amortikai- detales pigios
|
83 |
10-10-27 |
|
priklausoma ar nepriklausoma
ziurint kas tau yra geresne nepriklausoma yra geresne valdomumo atzvilgiu, bet reikalauja daugiau prieziuros ir yra brangesne. priklausoma yra, dazniausiai, labai paprasta ir labai retai reikalaujanti prieziuros, bet valdomumas, ypac ekstremaliomis salygomis, yra prastesnis ne nepriklausomos. kai kurios is ju net neturi stabilizatoriaus gale.
|
3 |
13-04-01 |
|
Padekit issirinkti automobili.
Iskart papriestarausiu- Vecrta b nuo astra g labai skiriasi vaziuokles konstrukcija. Asrta g gale priklausoma neproblemine istverminga pakaba, nebent amortikai ir stabdziai pisa prota, vectra b nepriklausoma, gale 4 gigzdukai nepatvarus ir suvedimines yvores, kurios nelaiko, stabdziu ypac rucnyko tech sprendimas neilgaamzis. Tik priekine pakaba sutampa beveik savo patvarumu, vairo koloneles tiek pas ta, tiek pas ana- gaidys, isbega daznai
|
26 |
10-10-17 |
|
Noreciau pagalbos
nepriklausoma yra kai gale abi puses turi savus sarnyrus, priklausoma, kai abu ratai prikabinti prie vieno didelio tilto. kuris gali buti varomas, kaip ziluose arba nevaromas, pvz VW golf ~2000 metu. linkine tai cia daugiau priklausoma tik gali buti - ji naudoja viena arba daugiau lingiu vietoj iprastos spyruokles, priklausomai nuo masinos mases. spyruoklines naudoja iprastas spyruokles. torsionine naudoja lankscius.. kaip cia pasakius.. strypus, kurie veikia kaip spyruokle - strypas eina isilgai masinos ir kai masina gauna apkrova ta strypa veikia sukamoji jega ir aisku metalas savaime priesinasi jai ir gaunasi kaip spyruokles efektas, pneumatine turi oro "maisus" vietoj spyruokliu. ju aukstis reguliuojasi. daugiau oro pripompuosi - auksciau stoves masina. su hidropniaumatine nesu susidures, ja atrodo Citramonuose naudoja. maloniausia kiek vaziavau vaziuojasi su orine pakaba, bet jos remontas labai brangus. patikimiausia skaitoma lingine, nors man ir spyruokline atrodo visai patikima. torsionus irgi nemazai kur naudoja, bet reciau sutinkamas zveris nei spyruokline ar lingine. dar aisku yra niuansai su pakaba kai skirtingi amortizatoriai.. hidrauliniai, oriniai, automatiskai reguliuojami, pripuciami, magnetiniai ir t.t.
|
2 |
11-09-19 |
|
A8 ar 730d
Nu dekui, cia kai pasiskaitai tai atrodo kad negali tureti jokios masinos nes suges . Bet esme kad pats esu nemažas žmogus ir noriu butent tokio "laivo". Dabar turejau Audi A6 2.5TDI 85Kw 5metus pravaževau. ka pakeiciau tai tik škyva, nes tai kaip sake meistras ju visu liga. Atejo tokia diena kad norisi keisti masina. Ir renkuosi tik tarp tu dvieju modeliu, man drozti nereikia, masina tikrai priziuriu, kiekvieni tepalai pakeisti uzrasomi pas mane ir keiciama kaip priklausoma, pilami tik sintetiniai. O apie kura, tai noriu tik dyzeliuko, nes jo kaip kaskas sake gaunu kaip ir nemokamai, bet tik nustatyta norma tod pardavinet neiseina. Labiau traukia BMW bet tik e38 ir tik 3.0D.
|
79 |
13-05-14 |
|
koks geriau,BMW 535-155 kw,ar BMW 525-141 kw,prasau patarimo ?
Daug diskusijų forumuose ir kituose puslapiuose apie BMW "Vanos" sistema. Daugiausia galima prisiskaityti klaidingos informacijos dėl kurios galite tureti daug problemų. Daugelis "meistrų" jums pasakys nieko baisaus jeigu vanos barška kaip dyzelinis motoras , vien dėl to , kad tie "meistrai" neturi galimybės pataisyti sistemos dėl žinių stokos arba dėl reikalingų instrumentų trūkumo. Sistema yra priklausoma nuo tepalo spaudimo variklyje, bet tai nereiškia kad variklis prarado spaudima jeigu sistema pradėjo skleisti garsus. Tai įvyksta dėl to kad susidėvi tam tikros dėtales sistemos viduje. Pirmoje vietoje ka turėtumėte patikrinti tai tepalo lygį variklyje , nes kai kurie varikliai yra labai jautrūs tepalo lygiui. Mes keičiame "Vanos" sistemas arba restauruojame priklausomai nuo to kiek žalos buvo padaryta. cia is vieno puslapio
|
68 |
10-03-26 |
|
priklausoma ar nepriklausoma
nepriklausoma
|
3 |
13-04-01 |
|
perdarom paprastus variklius i turbininius
neapsimoka kompresorius, ypac kai pas tave jau turba stovi. daug paprasciau isideti didesne turba ir didesni intercooleri, storesni ismetimo ir isiurbimo vamzdynus nei sukti galva kaip prikabinti kompresoriu ir per kuri gala jam dirzeli nuo alkuninio pajungti. kuro sistema bet kuriuo atveju reikes tobulint ir su tuo ir su tuo. nezinau kuria vieta jis nusimano, bet labai mazai kuriom masinom yra komprosoriu "kitai", o paciam darytis nerekomenduociau. nors viskas ymanoma, bet galutinis variantas niekuo nebus pranasesnis uz turbini.. greiciausiai net atvirksciai.. nemanau, kad tom mazdom daro sraigtinius kompresorius, taip, kad lieka tik centrifuginiai.. o ju didziausias minusas tas, kad jie turi boosto kreive labai priklausoma nuo apsuku.. t.y. zemas boostas prie zemu ir didelis prie dideliu.. o tai yra blogiau nei turbo lagas. su turba boostas buna zemas prie zemu apsuku, bet labai greitai (~2000rpm dazniausiai, priklausomai nuo turbos) pasiekia darbini ir lieka pastovus iki pat max apsuku, o kompresoriaus boostas visiskai priklauso nuo variklio apsuku. afermarket kompresorius daugiau deda ant amerikietisku muscle car, nes jom skirtu kompresoriu pasirinkimas daug didesnis. butu idomu aisku suzinoti koki jis tau konkreciai varianta patare.
|
116 |
10-02-02 |