2010 metų Acura ZDX konceptas buvo pristatytas šių metų balandį New York‘e.
Išskyrus keletą nedidelių kosmetinių detalių, tokių kaip šiek tiek pakeisti priekiniai ir galiniai žibintai, kitokie ratlankiai, apatinio buferio ir interjero apdailos detalių dizainas, gamybai paruoštas modelis praktiškai nesiskiria nuo konceptinio.
Ryškesni dizaino elementai šiame modelyje – panoraminio stiklo stogas bei galinėse durelėse paslėptos rankenėlės.
Per pristatymą balandį nebuvo paskelbti techniniai automobilio parametrai. O dabar jau žinoma, kad penkiavietis ZDX bus siūlomas su 3.7l šešių cilindrų varikliu, pasižyminčiu 300AG ir 365Nm sukimo momentu, suporuotu su visiškai nauja 6 pavarų automatine transmisija.
Acura teigia, kad kai ZDX šią žiemą pasieks JAV prekybos taškus, automobilis bus siūlomas su trimis apdailos lygiais: ZDX, ZDX su „Technology“ paketu bei ZDX su „Advance“ paketu.
Visuose modeliuose bus įrengti panoraminiai stogai su pakeliama/nuleidžiama apsauga nuo saulės, interjeras „aprengtas“ rankomis apsiūta oda, sumontuota Bloetuoth jungtimi bei didelio galingumo audio sistema.
Kol kas automobilio kaina nėra skelbiama, tačiau japonijos gamintojas sako, kad ji tūrėtų būti kažkur tarp MDX prabangaus džipo bei RL prabangaus sedano kainų.
2010 Acura ZDX Sports Crossover – oficialios detalės
Publikuota 2009-07-22
Automobiliai po eismo įvykio: pirkti ar susilaikyti?
2024-05-09
Būna nesiseka ir automobilis „sugriūva“ po pirmo autoįvykio. Kartais apie auto įvykį net nežinant, tiesiog nusiperkamas „idealios būklės“ automobilis, kuriame šie defektai paslėpti.
Istorija gali baigtis ir daug liūdniau, tad Autogidas.lt suremia pečiais su Autopretenzija.lt,...
|
|
Lietuviai atranda keturračius: į juos sėda ne tik ieškodami pramogų
2024-05-09
Lietuvai atlaikius paskutinį žiemos pasispardymą ir pagaliau įsigalėjus šiltajam sezonui vis daugiau entuziastų savaitgaliais nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą. Tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebi, kad...
|
|
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių?
2024-05-08
Kiekvienas automobilių entuziastas sutiks: vieni smagiausių vairuoti yra nedideli, lengvi, galiniais ratais varomi rodsteriai arba kupė. Seniau tokių įperkamų sportiškų modelių rinkoje buvo gyvas galas, o dabar pasirinkimas sumenko iki minimumo. Kodėl rinkoje beveik nebeliko įperkamų...
|