Palyginus nesenai šeštos kartos Volkswagen Golf GTI pasiekė prekybą, o vokiečiai ABT Sportline jau spėjo patobulinti šį automobilį. Pirmiausia, į ką ABT inžinieriai atkreipė dėmesį, tai standartinis 2.0l variklis su turbokompresoriumi, 4 bėgių pavarų dėže, išspaudžiantis 210AG. ABT parengė dvi GTI versijas – pirmojoje įmontuotas ECU galią padidina iki 260AG, antrojoje versijoje naujas turbokompresorius prideda dar 40 arkliukių, taip galią padidindamas iki 300AG. Automobilis su 300AG po kapotu iki 100km/h įsibėgėja per mažiau nei 6sek., kai tuo tarpu gamykliniam Golf GTI VI modeliui tam pačiam greičiui pasiekti prireikia 7.2sek. Automobilio valdymui pagerinti yra įmontuotos sužemintos bei standesnės spyruoklės, nauja aukštos kokybės stabdžių sistema bei naujai suprojektuoti 18‘‘ arba 19 colių lydinio ratlankiai. ABT Sportline taip pat nepamiršo ir automobilio išorės. GTI pakete naudojami raudoni akcentai (taip pat naudojami ir automobilio viduje – ant vairo, prietaisų skydelyje, durų apdailoje), kurie, pasak pačių ABT, pakelia dizainą į kitą lygį. Taip pat naudojamos naujos grotelės, priekinis buferis su LED dienos šviesos žibintais, nauji šoniniai bei stogo spoileriai ir galinis difuzorius su jame įmontuotom dviem porom įstrižai išdėstytų išmetimo vamzdžių. Pasak ABT, šio sportinio paketo kaina bus paskelbta vėliau.
ABT patiunintas VW GTI: 260AG ir 300AG versijos
Publikuota 2009-07-13
Automobiliai po eismo įvykio: pirkti ar susilaikyti?
2024-05-09
Būna nesiseka ir automobilis „sugriūva“ po pirmo autoįvykio. Kartais apie auto įvykį net nežinant, tiesiog nusiperkamas „idealios būklės“ automobilis, kuriame šie defektai paslėpti.
Istorija gali baigtis ir daug liūdniau, tad Autogidas.lt suremia pečiais su Autopretenzija.lt,...
|
|
Lietuviai atranda keturračius: į juos sėda ne tik ieškodami pramogų
2024-05-09
Lietuvai atlaikius paskutinį žiemos pasispardymą ir pagaliau įsigalėjus šiltajam sezonui vis daugiau entuziastų savaitgaliais nukabina šalmą nuo vinies ir rangosi į motociklininko kostiumą. Tačiau nebūtinai kiekvienas iš jų renkasi dviratį plieninį žirgą. Specialistai pastebi, kad...
|
|
Kodėl beveik nebeliko vairavimo entuziastams skirtų įperkamų automobilių?
2024-05-08
Kiekvienas automobilių entuziastas sutiks: vieni smagiausių vairuoti yra nedideli, lengvi, galiniais ratais varomi rodsteriai arba kupė. Seniau tokių įperkamų sportiškų modelių rinkoje buvo gyvas galas, o dabar pasirinkimas sumenko iki minimumo. Kodėl rinkoje beveik nebeliko įperkamų...
|