BMW X1 pristatomieji „žaidimai“ jau eina į pabaigą. Likus keliems mėnesiams iki oficialaus automobilio pristatymo Frankfurto Motor Show, vokiečių automobilių gamintojas išplatino savo X1 modelio oficialias nuotraukas. Ir jos jau nebėra užslėptos, kaip kad buvo padaryta su pirmąją oficialia foto.
Kad teaser‘inė kampanija eina į pabaigą sakau dėl to, kad oficialios X1 techninės charakteristikos kol kas nėra paskelbtos. Bet reikia manyti, kad ir ši paslaptis labai greitu laiku bus atskleista. Taip pat galima daryti prielaidą, kad jei jau išorės ir vidaus dizainas praktiškai nesiskiria nuo konceptinio modelio, tai ir techniniai dalykai bus nuo jo nenutolę. Tai reiškia, kad automobilio ratus turėtų sukti 2.0l keturių cilindrų variklis su 143AG ir 170AG bei 3.0l V6 variklis su 265 arklio galiomis. Tuo tarpu dizeliniai modeliai turėtų būti montuojami su 2.0l V4 varikliais, generuojančiais 143AG, 177AG arba 204AG.
110mm trumpesnis, 60mm siauresnis ir 140mm žemesnis nei „giminaitis“ BMW X3, X1 modelis rinką turėtų pasiekti kaip VW Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 bei Honda CR-V konkurentas.
Kartu su išplatintomis oficialiomis nuotraukomis paskleista ir neoficiali informacija apie X1 galimas kainas. Spėjama, kad šis automobilis turėtų kainuoti apie 30.000-35.000 EUR.

2009.07.02. BMW išplatino papildomą informaciją apie galimus X1 variklio variantus.

BMW X1 xDrive28i:
• Variklio tipas: V6 benzininis su kombinuotu magnio/aliuminio karteriu, VALVETRONIC ir dvigubu-VANOS
• Max galia: 258AG ties 6.600aps/min
• Max sukimo momentas: 310Nm ties 2.600-3.000aps/min
• Įsibėgėjimas nuo 0km/h iki 100km/h: 6.8sek
• Max greitis: 205km/h
• Degalų sunaudojimas: 9.4l/100km
• CO2 emisija: 219g/km

BMW X1 xDrive23d:
• Variklio tipas: V4 dizelinis su aliuminiu karteriu, BMW TwinPower Turbo, bei tiesioginis įpurškimas
• Max galia: 204AG ties 4.400aps/min
• Max sukimo momentas: 400Nm ties 2.000-2.250aps/min
• Įsibėgėjimas nuo 0km/h iki 100km/h: 7.3sek
• Max greitis: 205km/h
• Degalų sunaudojimas: 6.3l/100km
• CO2 emisija: 167g/km

BMW X1 xDrive20d:
• Variklio tipas: V4 dizelinis su aliuminiu karteriu, turbokompresorius su kintama įsiurbimo geometrija bei tiesioginis įpurškimas
• Max galia: 177AG ties 4.000aps/min
• Max sukimo momentas: 350Nm ties 1.750-3.000aps/min
• Įsibėgėjimas nuo 0km/h iki 100km/h: 8.4sek
• Max greitis: 205km/h
• Degalų sunaudojimas: 5.8l/100km
• CO2 emisija: 153g/km

BMW X1 sDrive20d:
• Variklio tipas: V4 dizelinis su aliuminiu karteriu, turbokompresorius su kintama įsiurbimo geometrija bei tiesioginis įpurškimas
• Max galia: 177AG ties 4.000aps/min
• Max sukimo momentas: 350Nm ties 1.750-3.000aps/min
• Įsibėgėjimas nuo 0km/h iki 100km/h: 8.1sek
• Max greitis: 205km/h
• Degalų sunaudojimas: 5.3l/100km
• CO2 emisija: 139g/km

BMW X1 xDrive18d:
• Variklio tipas: V4 dizelinis su aliuminiu karteriu, turbokompresorius su kintama įsiurbimo geometrija bei tiesioginis įpurškimas
• Max galia: 143AG ties 4.000aps/min
• Max sukimo momentas: 320Nm ties 1.750-3.000aps/min
• Įsibėgėjimas nuo 0km/h iki 100km/h: 10.1sek
• Max greitis: 195km/h
• Degalų sunaudojimas: 5.7l/100km
• CO2 emisija: 150g/km

BMW X1 sDrive18d:
• Variklio tipas: V4 dizelinis su aliuminiu karteriu, turbokompresorius su kintama įsiurbimo geometrija bei tiesioginis įpurškimas
• Max galia: 143AG ties 4.000aps/min
• Max sukimo momentas: 320Nm ties 1.750-3.000aps/min
• Įsibėgėjimas nuo 0km/h iki 100km/h: 9.6sek
• Max greitis: 200km/h
• Degalų sunaudojimas: 5.2l/100km
• CO2 emisija: 136g/km