Kaip ir kituose atnaujintuose Porsche modeliuose, taip ir šiame didžiausias dėmesys buvo skiriamas ne išorinėms detalėms, o po kapotu esantiems reikalams.
Naujasis 2010 metų 911 Turbo bus pristatytas Frankfurto automobilių parodoje rugsėjį, o dabar pateiksiu šiek tiek informacijos iš pranešimų spaudai ir pirmąsias šio modelio nuotraukas.
Porsche teigia, kad modernizavo didžiąją dalį automobilio funkcijų, iš kurių tikrai ne mažiausią dėmesį skyrė naujam 3.8l šešių cilindrų varikliui su tiesioginiu įpurškimu. Dėl Porsche 7 pavarų dvigubos sankabos PDK transmisijos (pasirenkamas priedas), 911 Turbo pasižymi didesniu našumu ir mažesnėmis degalų sąnaudomis. Po šio automobilio kapotu – 500AG (368kW) (tai yra vos 20AG daugiau, nei standartiniame modelyje...).
Kyla klausimas, kokia yra minėto didelio našumo išraiška skaičiais? Nuo 0km/h iki 100km/h automobilis įsibėgėja per 3,4sek, o maksimalus jo greitis – 312km/h.
Tuo tarpu degalų sąnaudos šimtui kilometrų – 11,4l.
Modeliai, kuriuose bus įmontuota PDK sankaba, bus komplektuojami su 3-stipinų vairu su pavarų perjungimo svirtimi vietoj standartinio vairo su perjungimo mygtukais.
Prabangių sportinių automobilių gamintojas taip pat pagerino 911 Turbo valdymą ir manevringumą su nežymiais AWD ir Porsche valdymo sistemų patobulinimais. Kaip papildomą priedą galima pasirinkti naująjį PTV – Porsche sukimo momento nukreipimą.
Naujasis Porsche 911 Turbo, tiek kupė, tiek kabrioletas, pardavime pasirodys lapkričio 21d. Vokietijoje. Kainos Vokietijoje atitinkamai bus 145.871 EUR už kupė variantą ir 157.057 EUR už kabrioletą.