Kažkada buvo tokia Prodigy daina. Pamenat? Bet ne apie tai mes dabar, nors daina tikrai neprasta.

Apie Le Mans 24 valandų lenktynes esame girdėję visi. Tikriausiai ir apie ten važiuojančią Audi R10 TDI girdėjo daugelis mūsų. Audi bene vienintelė gamyklinė komanda gali pasigirti laimėjusi šias lenktynes su dyzeliniu bolidu! Ir štai, jie nusprendė patobulinti savo traktoriuką ir įnešti dar daugiau galios bei energijos. Taip gimė naujoji Audi R15 TDI.

Naujasis dyzeliukas yra lengvesnis, turi kompaktiškesnį V10 variklį (senesniame modelyje buvo V12). Inžinieriai taip pat nepamiršo pakeisti kuro padavimo bei Turbo sistemų, tad variklis dabar yra daug gyvesnis. Sako, jog aerodinamikos irgi nepamiršo – tad dabar visas tas grožis yra dar dailesnis, nors visa tai yra skirta sumažinti pasipriešinimą ir padidinti prispaudimą prie kelio...

Be abejo naujieji kuro filtrai sumažina CO2 išmetimą, tad galima vėl pasakyti – net sportinės mašinos eina (o gal važiuoja?) žalesniuoju takeliu.

Vienas paukštis pakuždėjo, jog naujasis V10 agregatas turi 600 (ag) arklių ir tik dyzeliui būdingą įspūdingą sukimo momentą – 1050 nm. Skamba agresyviai? Manau važiuoja dar agresyviau nei skamba...

Na ir paskutiniai patobulinimai, tai ličio jonų akumuliatorius bei led lemputės (neoniniai purkštukai yra?).

Jei kas matysit kaip šis dyzelis važiuoja, pasakykit man ar jis irgi taip dūmina, kaip daugelis važinėjančių Lietuvos keliuose.