Sklinda gandų, kad Lexus LF-A visuomenei bus pristatytas spalį, per Tokyo Motor Show. Atsižvelgiant į nupaparacintą prototipą, tais gandais galima tikėti, nes pažiūrėjus nuotraukas galima dayti prielaidą, kad automobilis yra paskutiniuose vystymo ir tobulinimo etapuose.
Ir vis dėlto šio koncepto ateitis kol kas neaiški. Kad jis bus išleistas į gamybą galėtų patvirtinti Japonijos kompanijos investicijos į LF-A per Milano mados savaitę. Taip pat ir testiniai važiavimai. Na o automobilio interjero, kuris jau yra kaip ir baigtas, nuotraukas tik patvirtina faktą, kad darbai juda į pabaigą.
Anksčiau buvo spėliojama, kad po Lexus LF-A kapotu bus įmontuotas 5.0l V10 variklis su kiek daugiau nei 500AG (373kW). Paskutinėmis žiniomis automobilis turėtų išspausti daugiau nei 550AG ir pasiekti maksimalų 350km/h greitį.
„Limited edition“, tai yra 500 automobilių pagaminimas irgi yra Lexus žaidimo dalis. Tiek jų ir tebus pagaminta, nebent paklausa labai viršytų pasiūlą. O kaip ten bus, kaip sakoma kas ten žino, nes planuojama kaina turėtų būti didesnė nei 200.000 JAV dolerių. Beje, iš tų 500 automobilių, 350 bus skirti vairavimui kaire kelio puse (t.y. su vairu dešinėje pusėje).
Kita informacija apie automobilį – šešių stūmoklių stabžiai su anglies keramikos diskais, titaniniai duslintuvai, šešių pavarų nuoseklioji automatinė greičių dėžė bei Bridgestone padangos. Ir visa tai įeina į standartinį paketą.
Reikia tikėtis, kad automobilis su tokiais „privalumais“ pasieks savo tikslinę auditoriją ir įvykdys numatytus pardavimus. Ir aišku atšauks savo „limited edition“ planus.
Lexus LF-A V10 550AG
Publikuota 2009-06-18
Ar grožis – svarbiausia, kai kalbame apie gerą automobilio dizainą?
2024-05-17
Tikriausiai retas nesutiks, kad grožiu niekas nepralenks brangių superautomobilių ar klasiškų kupė modelių su žemais, plačiais, nuglostytais kėbulais, milžiniškais ratais ir savitomis skiriamosiomis detalėmis. Tačiau dizaineriams kurti tokius automobilius nėra taip jau sudėtinga. O...
|
|
Įvardijo, kada vairuotojai turėtų keisti variklio alyvą ir kitus skysčius: kai kurios rekomendacijos gali sukelti tik daugiau problemų
2024-05-16
Tam, kad automobilis tarnautų be priekaištų ir nepateiktų nemalonių siurprizų pačiu netinkamiausiu metu, svarbu juo rūpintis ne tik tada, kai atsiranda pašalinių garsų ar prietaisų skydelyje sužimba lemputės, įspėjančios apie sutrikusį sistemų veikimą. Dauguma vairuotojų žino,...
|
|
Pristatytas naujasis „Range Rover Velar“
2024-05-15
„Velar“ sėkmė neatsiejama nuo jo išvaizdos. Plaukiojantis naujojo modelio stogas ir iš kėbulo išnyrančios durų rankenos aiškiai rodo jo kilmę, o dėl 2 874 mm ratų bazės salono ir bagažo skyrius pasižymi išskirtine erdve. Bagažinės tūris siekia iki 748 litrų.
|