Legendinis „Toyota Hilux“ pasiekė naujas našumo, važiavimo komforto ir dizaino aukštumas, gamintojams pristačius šio pikapo GR SPORT versiją. Nuo 1968 metų gaminamas automobilis šlovingą reputaciją pelnė dėl daugybės pergalių Dakaro ralyje. Dabar naujasis modelis atveria ir naujų galimybių.

Dėl platesnės tarpvėžės ir įvairių patobulinimų šis „Hilux“ dar labiau pagerino važiavimo savybes tiek kelyje, tiek bekelėje.

 

Patobulinta versija

Naujajame pikape su penkiaviete kabina kokybiškas valdymas ir stabilumas suderintas su didžiausiu klasėje vilkimo pajėgumu (3 500 kg) bei krovumu (1 000 kg).

GR SPORT modelio versija pasižymi didesne tarpvėže – atstumu tarp vienos ašies ratų. Palyginti su standartiniu „Hilux“, ji didesnė 140 mm priekyje ir 155 mm gale. Taip pat buvo specialiai patobulinti stabdžiai bei pakaba.

Dėl optimizuoto valdymo automobilis važiuoja patikimiau, skleidžia mažesnį triukšmą ir vibracijas. Sportiški pojūčiai neatsieti nuo važiavimo komforto, todėl ši versija yra visiškai tinkama kasdieniam naudojimui.

Galingas ir laiko patikrintas 2,8 litro darbinio tūrio variklis, pristatytas „Hilux“ gamoje 2020 m., pritaikytas plačiam veiklos spektrui. Jis išvysto 150  kW/204 AG galią ir pasiekia 500 Nm sukimo momentą. Ratams jis perduodamas per šešių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

 

Salonas – automobilio atspindys

Automobilio tikslinė paskirtis atsispindi ir salone – čia pabrėžiamas našumas. Interjere vyraujanti vienspalvė juoda gama kartu su ryškiai raudonais akcentais sukuria stilingą atmosferą. Vienu tokių pavyzdžių yra kontrastingi raudoni saugos diržai, pabrėžiantys už GR SPORT tapatybės slypintį sportiškumą.

Po vairu montuojamos mentelės leidžia pavaras perjungti rankiniu būdu, o iš aliuminio pagaminti sportiniai pedalai sustiprina bendrą stiliaus pojūtį.

Juoda zomša ir oda išmuštos perforuotos sėdynės su sidabrinėmis siūlėmis išryškina salono sportiškumą, suteikia ypatingą komfortą ir pagerina sėdimąją padėtį, nes sumažina slidinėjimą, kai greičiau įvažiuojama į posūkius ir pan.

„Hilux GR SPORT“ sumontuota naujausia „Toyota Smart Connect“ informacijos ir pramogų sistema, valdoma per 8 colių įstrižainės jutiklinį ekraną.

Vartotojai taip pat gali prijungti savo išmanųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį prie sistemos – tiek laidiniu, tiek belaidžiu būdu, jei naudoja „Apple CarPlay“, arba pasitelkdami laidą, jei naudoja „Android Auto“ programėlę.

Informacijos ir pramogų sistema taip pat apima prieigą prie IT debesies pagrindu veikiančios navigacijos sistemos, kuri naudoja nuolat atnaujinamą informaciją apie eismo įvykius realiuoju laiku. Tai leidžia itin tiksliai ir efektyviai planuoti kelionės maršrutą. Taip pat yra galimybė rinktis integruotą navigaciją, kuri veikia ir tuomet, kai nėra interneto ryšio su debesimi.

Siekiant didesnio patogumo, numatyti nuotoliniai programinės įrangos naujinimai. Jie sklandžiai atliekami per automobilio duomenų perdavimo modulį. Tai reiškia, jog, norint atnaujinti programinę įrangą, automobilio nereikia vežti į dirbtuvę. Ši priemonė taip pat gali būti naudojama „Toyota T-Mate“ ir (arba) „Toyota Safety Sense“ sistemų programinei įrangai atnaujinti.

 

Techniniai pokyčiai

„Hilux“ visame pasaulyje žinomas dėl savo pravažumo galimybių ir patikimumo. Nenuostabu, kad naujasis modelis tęsia šią tradiciją.

Nuo 29 iki 30 laipsnių išaugęs užvažiavimo kampas ir didesnė prošvaisa išplečia transporto priemonės galimybes bekelėje. Tai buvo pasiekta 20 mm padidinus važiavimo aukštį ir 140 mm priekyje bei 155 mm gale išplatinus tarpvėžę.

Sklandesnį ir stabilesnį važiavimą bet kokiu pagrindu užtikrina specialūs patobulinimai. Jie dar labiau padidina valdymo tikslumą, stabilumą riedant tiesiai ir suteikia naują komforto lygį.

Pavyzdžiui, vienvamzdis stūmoklis pakeičia dabartinį dviejų vamzdžių amortizatorių. Didesnis stūmoklio plotas lemia geresnę judesių amortizaciją ir greitesnį atsaką važiuojant sunkiomis sąlygomis. Tai padeda „Hilux GR SPORT“ užtikrintai ir saugiai judėti banguotais ar nelygiais paviršiais.

Automobilyje montuojami nauji lengvesni 17 colių ratai su universaliomis padangomis. Jos dar labiau pagerina sukibimą ir bendrą stabilumą. Automobilis gali dar tiksliau ir smarkiau stabdyti dėl nuo 16 iki 17 colių padidintų priekinių diskų bei gale sumontuotų 15 colių diskų. Pastarieji pakeitė anksčiau naudotus būgninius stabdžius.

Prekyba naujuoju modeliu prasidės 2024 m. pirmoje pusėje, o automobiliai į kelius išriedės tų pačių metų antroje pusėje.